کاشت ۳۰ اصله نهال میوه در محوطه مرکز یک کانون پارس‌آباد

به مناسبت روز درختکاری اعضا مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پارس‌آباد با کاشت نهال انواع میوه از قبیل انجیر، انار، توت، انگور این روز را گرامی داشتند.

ابتدای برنامه علی برادران مربی مسئول مرکز یک کانون پرورش فکری پارس‌آباد ضمن گرامیداشت روز درخت‌کاری، از اهمیت وجود درختان و نحوه کاشت و نگهداری آن برای اعضاء مطالبی بیان نمود.

در ادامه مسعود نجفی همکار خدمات مرکز از مراحل پیوند زنی درختان و نحوه کاشت خزانه درخت به اعضا توضیحاتی ارائه کرد.

محسن وظیفه مربی فرهنگی مرکز نیز از فواید درختان به‌خصوص درختان میوه و تأثیر آن‌ها بر محیط‌زیست و داشتن زندگی سالم برای انسان‌ها سخن گفت و چگونگی کاشت نهال را به اعضا شرکت‌کننده در مراسم توضیح داد.

شایان‌ذکر است، اعضا مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون پارس‌آباد امسال در روز درخت‌کاری با استفاده از خزانه درختان تعداد ۳۰ اصله نهال انواع درخت میوه و جنگلی که از سال قبل تهیه و ذخیره‌شده بود در محوطه مرکز کاشتند.

پایان‌بخش برنامه اهدای اصله نهال میوه به اعضای شرکت‌کننده در این مراسم بود که باهدف ترویج فرهنگ درخت‌کاری در بین کودکان و نوجوانان انجام شد.

همچنین، مراسم روز درخت‌کاری در مرکز شماره چهار کانون اردبیل در فضایی شاد و صمیمانه با حضور مربیان و اعضای مرکز برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =