مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با خانواده گرانقدر شهدا دیدار نمود

به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان با مادران گرانقدر شهیدان وحید بارچیان و محسن رجب‌نژاد دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، عبدالرحیم سیفی مدیرکل کانون پرورش فکری هم زمان با دیدار متمرکز مسوولان با مادران شهید در استان گلستان، در منزل چند تن از شهیدان گرانقدر شهرستان گرگان حضور یافته و ضمن تجلیل از خانواده‌ی شهدا و به‌ویژه مادران صبور و گرانقدر آنان، نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام نمود.

در این دیدار که معاون فرهنگی‌اجرایی و کارشناسان روابط عمومی و فرهنگی کانون پرورش فکری نیز مدیرکل کانون را همراهی می‌کردند، عبدالرحیم سیفی از شهیدان به عنوان عاشقانی معصوم و بی‌ریا نام برده که از با ارزش‌ترین سرمایه خود یعنی جان خود را در راه دفاع از اسلام و میهن اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند.

سیفی نقش مادران شهدا را در تربیت فرزندانی چنین شایسته و انقلابی بسیار با ارزش برشمرده و افزود: امنیت و آرامش امروز ما مدیون و مرهون خون شهداست و لذا بهترین راه پاسداشت خون شهدا خدمت صادقانه و بی‌منت مدیران به مردم می‌باشد.

در این دیدار پدران و مادران شهدا به ذکر خاطراتی از فرزندان شهید خود پرداخته و صبوری، صداقت، سخت‌کوشی، ایمان محکم، احترام به والدین، مردم‌داری، کمک به نیازمندان، ولایت پذیری و عشق به وطن و اسلام را از جمله ویژگی‌های ممتاز و برجسته شهدا معرفی کردند.

در پایان این دیدار لوح تقدیری به همراه هدیه از سوی مدیرکل کانون پرورش فکری به خانواده شهیدان وحید بارچیان و محسن رجب‌نژاد  اهدا شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =