اجرای طرح عید و کتاب در سمنان

طرح «عید و کتاب» فروردین ماه ۹۷، در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان سمنان اجرا می‌شود.

به‌ گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان در جلسه شورای فرهنگی از اجرای طرح «عید و کتاب» در دو مرکز فرهنگی‌هنری این استان خبر داد و گفت: این طرح در راستای سیاست‌های ابلاغی از سوی فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری، سوم تا سیزدهم فروردین‌ماه در استان انجام می‌شود.

جمال با اشاره به مباحثی که در نشست فصلی مدیران‌کل کانون پرورش فکری مطرح شد، بر رویکرد محتوامحور و توسعه کیفی فعالیت‌ها در کنار توسعه کمی، تأکید و تصریح کرد: امسال برای نخستین‌بار کتابخانه‌های کانون پرورش فکری در دو مرکز سمنان و شاهرود به منظور همکاری با آموزش و پرورش و امانت‌دادن کتاب به اعضای کودک و نوجوان باز خواهند بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری مربیان مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو شاهرود، بسطام، شماره یک و دو دامغان، مهدی‌شهر، شهمیرزاد، شماره یک، دو و مجتمع سمنان، سرخه، آرادان و گرمسار اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان از کارشناسان خواست تا توجه‌ی ویژه به فرهنگ سازمانی را سرلوحه کار خود قرار داده و بر احیای ارزش‌ها و تقویت باورهای دینی و سلامت مالی و اخلاقی برنامه‌ریزی کنند.

جمال همچنین به استناد سخنان مدیرعامل کانون پرورش فکری خاطرنشان کرد: مربیان، کارشناسان و تمامی کارکنان در مسیر صداقت و راستی گام برداشته و با لطافت و مهربانی با اعضا سخن بگویند وآنها را در مسیر راست‌گویی و عمل به وعده‌ها هدایت کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان همچنین بیان داشت: با هماهنگی و برنامه ریزی انجام شده، در روز سیزدهم فروردین، روز طبیعت، مربیان کتابخانه‌های سیار روستایی گرمسار، سرخه و دامغان در دامان طبیعت کنار کودکان و نوجوانان و خانواده‌های‌شان حضور داشته و به اجرای فعالیت فرهنگی و هنری می‌پردازند.

گفتنی است؛ توجه به رشد و بازگشت نام کانون به دوران طلایی، توجه به تولید و عرضه‌ی محصولات و ساخته‌های دست اعضا و مربیان کانون پرورش فکری در فضای مجازی، توجه به جذب و پایدارسازی اعضا، مطالعه برای بازنگری در برخی فعالیت‌ها، برگزاری مهرواره‌ها به‌جای برخی جشنواره‌ها برای اعضا، توجه به برگزاری جشنواره‌ها در استان‌های مختلف و... از دیگر مباحثی بود که در این جلسه از سوی مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان عنوان شد و در ادامه، اعضای شورا، نظرها و پیشنهادهای خود را بیان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =