مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان از مراکز فرهنگی هنری حوزه‌ی سیستان بازدید کرد

مدیرکل کانون استان: نوروز ۱۳۹۷ شروعی شورانگیز برای انس کودکان و نوجوانان با یار مهربان خواهد بود

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان از مراکز فرهنگی هنری حوزه‌ی سیستان بازدید کرد.
معصومه هادی در این بازدید در جمع مربیان مراکز فرهنگی هنری ضمن تبریک سال نو و تقدیر از تلاش‌های ارزشمند همکاران در مراکز گفت: بی‌گمان در سایه‌ی این تلاش‌ها آینده‌ی روشنی در انتظار کودکان و نوجوانانی است که با اشتیاق به مراکز می‌آیند و در فعالیت‌های کانون مشارکت دارند.
وی در ادامه با اشاره به دستور وزیر آموزش و پرورش مبنی بر حذف پیک نوروزی برای دانش آموزان عنوان کرد: کتابخانه‌های پرورش فکری در این ایام برای پربار کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان به فعالیت خود ادامه خواهند داد و مربیان با ارایه‌ی فعالیت‌های فرهنگی و هنری امانت کتاب پذیرای اعضا خواهند بود.
مدیرکل کانون در ادامه در خصوص طرح ویژه‌ی کانون استان برای روز طبیعت عنوان کرد: همکاران ما در بخش سیار با دو کتابخانه‌ی سیار کانون در این روز در میان مهمانان طبیعت حضور خواهند یافت و با اهدای کتاب جشن طبیعت را همراه با کودکان و نوجوانان برگزار خواهند کرد.
هادی در پایان خاطرنشان کرد: نوروز ۱۳۹۷ شروعی شورانگیز برای انس کودکان و نوجوانان با یار مهربان و ترویج فرهنگ کتابخوانی خواهد بود.
گفتنی است در جریان این بازدید همکاران و اعضای مراکز با اجرای برنامه‌های شادی چون سرود، شعرخوانی و... در کنار سفره‌ی هفت سین به استقبال بهار رفتند.
قابل ذکر است در این ویژه برنامه با اهدای لوح و هدیه از مدیران و روسای ادارات شهرستان زَهَک، به واسطه‌ی همراهی با فعالیت‌های کانون تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =