همکاری هنرمندانه کانون قزوین با هشتمین جشنواره جابربن حیان استان

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در مراسم پایانی هشتمین جشنواره پروژه های علمی دانش آموزان(جابرحیان) همکاری هنرمندانه ای را ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 5 اردیبهشت۹7،کانون استان قزوین با برپایی یک غرفه کاغذ و تا و نیز اجرای چند برنامه نمایشی با مراسم پایانی هشتمین جشنواره پروژه های علمی دانش آموزان(جابرحیان) همکاری هنرمندانه ای داشت.

این مراسم که با حضور«رضوان حکیم زاده»معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، «عباس خسروی» رییس گروه برنامه ریزی تکنولوژی گروه های آموزشی این وزراتخانه، «سالار قاسمی» مدیرکل آموزش و پرورش استان،«مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، معاونان وروسای ادارات آموزش و پرورش در سرای سعدالسلطنه قزوین برگزار شد، فرصت مناسبی بود تا در آستانه فصل اوقات فراغت دانش‌آموزان، بار دیگر نام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای مخاطبین یادآوری شود.

برنامه نمایشی این مراسم که با حضور گروه نمایش کانون استان قزوین اجرا شد، با توجه به مضمون مرتبط با جشنواره و استفاده از عناصر نشاط انگیز و کودکانه، با استقبال ویژه مهمانان روبرو شد.

دعوت از کودکان و نوجوانان برای مطالعه کتاب و عضویت در کانون از بخش‌های دیگر اجرای این برنامه نمایشی بود.

هم چنین در پایان مراسم، مهمانان از غرفه کاغذ و تای کانون که با حضور و آموزش دو مربی فرهنگی استان، دانش‌آموزان با شیوه های تازه کاغذ و تا آشنا می شدند، بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =