کد خبر: 278956
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
بازدید 407
برگزاری نشست اردیبهشتی انجمن ادبی نوغزل در کانون قزوین

نشست اردیبهشتی انجمن ادبی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین «نوغزل»، با حضور اعضای علاقه‌مند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 27 اردیبهشت ۹۷، دومین نشست ادبی انجمن نوغزل در سال ۹۷، در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک استان برگزار شد.

این نشست که با حضور «مهدی مردانی»کارشناس ادبی کانون استان قزوین، «بتول پورشیخ» مربی ادبی مرکز و اعضای فعال ادبی مراکز کانون و سایرعلاقه‌مندان برگزار شد، مانند برنامه‌های گذشته این انجمن، شامل دو بخش کارگاهی و شعرخوانی بود.

در این برنامه در بخش کارگاهی، «مهدی مردانی»کارشناس ادبی کانون استان به بررسی زبان در شعر پرداخت .وی در ادامه با معرفی آثار استاد قیصر امین پور به عنوان یکی از سرآمدان زبان سالم شعری، درباره ظرفیت های زبانی در شعر سخن گفت و اعضا را به خوانش بیشتر آثار مرحوم امین پور تشویق کرد.

در بخش ارائه اثر، اعضا آثار خود را در قالب‌های شعر و متن ادبی ارائه کردند که توسط کارشناس ادبی استان و مربی ادبی مرکز مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است، نشست ادبی "انجمن نوغزل" که به همت واحد آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از یلدای سال ۹۴ آغاز شده، به صورت ماهانه در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک استان قزوین برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =