اجرای کارگاه تخصصی برای کودکان و نوجوانان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای برنامه‌های مختلف در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی ضروری است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فرزاد رحیمی مدیرکل کانون اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی یکی از مسائل مهم  در جامعه کنونی به ویژه در بخش نوجوانان است.

وی با اشاره به لزوم اجرای کارگاه‌های آموزشی در راستای آگاه‌سازی اقشار مختلف مردم به ویژه والدین بیان داشت: در راستای کاهش و پیشگیری از این آسیب در بین قشر کودک و نوجوان کانون پرورش فکری اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلفی کرده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کارگاه ونشست تخصصی شناخت آسیب های اجتماعی درقالب کارگاه مشاوره فعال در مرکز شماره 2 کانون با حضور 40 نفر از دانش‌آموزان و  همچنین کارشناسان نیروی انتظامی استان اجرا شد که در این کارگاه  مباحثی پیرامون، مهارت نه گفتن، دوست یابی و رفت وآمدها، آسیب های اجتماعی و...درقالب پوستر وبروشورهای مصور آموزش داده شد وپس ازپرسش وپاسخ، اعضا به طرح دیدگاه های خودپرداختند.

رحیمی افزود: تاکنون کارگاه‌های زیادی در مراکز کانون سراسر استان به منظور آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی والدین برگزار شده و والدین کودکان و نوجوانان از آموزش‌های ارائه شده در این کارگاه‌ها بهره‌مند شدند.

وی اهتمام به اجرای برنامه‌های آموزشی در راستای کاهش‌ آسیب‌های اجتماعی را از مهم‌ترین رویکردهای کانون به عنوان متولی بخش کودک و نوجوان عنوان کرد.

گفتنی است : سری کارگاه های مشاوره فعال ازبرنامه  شاخص و ویژه موردنظر درسال 97 در مرکز فرهنگی هنری شماره 2 شهرکرد می باشد که درآن با دعوت ازکارشناسان حوزه های مختلف آسیب های اجتماعی، والدین واعضا قرار است سطح آگاهی های اعضا وخانواده ها راازخطرات وآسیب های موجود درجامعه افزایش یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =