کد خبر: 279739
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
عضویت رایگان برگزیدگان مسابقات فرهنگی در کانون

دانش آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی به صورت رایگان عضو کانون می شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی، منیر صادقی مدیر کل کانون پرورش فکری استان خراسان شمالی در مراسم تقدیر از دانش آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی که همزمان با راه اندازی اردوگاه شهید چمران در شهرستان بجنورد صورت گرفت، عنوان کرد: تمام دانش آموزانی که توانسته اند در مسابقات فرهنگی و هنری حائز رتبه برتر شوند می توانند به صورت رایگان به عضویت مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درآیند.

وی با اشاره به اینکه برگزیده شدن این دانش آموزان نشان دهنده  توانمندی آنها در حوزه فرهنگی، هنری و ادبی است که با تلاش، ممارست و پشتکار بدست آمده است، افزود: مراکز فرهنگی و هنری کانون محل مناسبی برای پرورش خلاقیت و شکوفایی استعداد این دانش آموزان است.

صادقی خاطر نشان نمود: هنرمندان نخبه دانش آموزی می توانند با استفاده از کارگاه های کانون بر غنای معلومات خود بیفزایند و در آینده به عنوان عضو ارشد، راهنما و راهگشای سایر اعضا در کانون باشند.

وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان برگزیده می توانند به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراجعه کنند و با ارائه معرفی نامه از شرایط موجود نهایت بهره را ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =