اعضای ارشد کانون خلخال میهمان برنامه‌ی چراغ سبز شبکه‌ی سبلان اردبیل

اعضای ارشد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خلخال به‌عنوان جوانان نمونه از سوی صداوسیمای مرکز اردبیل به برنامه‌ی چراغ سبز شبکه‌ی سبلان معرفی شدند.

سیده سارا نظیری، سیده زهرا منصوری و علیرضا مهری اعضای ارشد کانون پرورش فکری خلخال و سعید زعفری از کانون هشجین به‌عنوان جوانان نمونه و هنرمند شهرستان خلخال به برنامه‌ی چراغ سبز شبکه‌ی سبلان اردبیل معرفی شدند.

این نوجوانان و جوانان از کودکی عضو مراکز کانون خلخال بودند و در فعالیت‌های مختلف فرهنگی هنری شرکت داشتند و به همت مربیان تلاش‌گر کانون توانسته‌اند در سطوح ملی و  بین‌المللی بدرخشند.

سیده سارا نظیری یکی از اعضای بسیار توانمند است که در فعالیت پویانمایی و نشریه نگاری الکترونیک و وبلاگ نویسی مهارت دارد، او توانسته است رتبه‌ی دوم کشوری پویانمایی و نشریه نگاری الکترونیکی را کسب نماید.

سیده زهرا منصوری نیز  در فعالیت نقاشی یکی از اعضای موفق و تلاشگر محسوب می‌شود و توانسته است در مسابقه‌ی نقاشی ژاپن مقام اول را به خود اختصاص دهد.

علیرضا مهری عضو نوجوان مرکز نیز در رشته‌ی پویانمایی و فیلم‌سازی فعالیت دارد. او رتبه‌ی اول نخستین جشنواره‌ی ملی پویانمایی خلیج‌فارس را در کارنامه‌اش دارد، همچنین عضو کتاب‌خوان نمونه‌ی کشوری است. وی تاکنون ۷ پویانمایی و ۳ فیلم داستانی را کارگردانی نموده است.

همچنین، سعید زعفری عضو ارشد کانون هشجین است که از کودکی در رشته‌های هنری(پویانمایی و نقاشی) فعالیت دارد، وی در رشته‌ی عکاسی رضوی، مقام اول را کسب نموده است.

شایان‌ذکر است، این نوجوانان و جوانان ابتدا در صداوسیمای مرکز اردبیل حضور یافته و میهمان برنامه‌ی چراغ سبز شدند، سپس تصویربردار و کارگردان این برنامه به شهرستان خلخال سفر نموده و ادامه برنامه را در منازل این عزیزان ضبط کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =