کد خبر: 280036
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
بازدید 422
هشتمین نشست انجمن ادبی کانون استان اردبیل

هم‌زمان با بزرگداشت مهدی آذریزدی و روز ادبیات کودک و نوجوان، هشتمین نشست انجمن ادبی نوقلمان مرکز آفرینش‌های ادبی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، هم‌زمان با بزرگداشت  مهدی آذریزدی و روز ادبیات کودک و نوجوان هشتمین نشست انجمن ادبی نوقلمان مرکز آفرینش‌های ادبی اداره کل کانون استان در مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ اردبیل با حضور مربیان ادبی، اعضا ارشد مراکز پنج‌گانه اردبیل، داریوش علومی معاون فرهنگی و توران قربانی برگزار شد.

در این نشست، داریوش علومی ضمن خوشامدگویی به اعضا و مهمان جلسه به اهمیت برگزاری انجمن ادبی اشاره‌کرده و افزود: یکی از اهداف تشکیل انجمن ادبی، ایجاد فرصتی برای پرورش فکری اعضای نوجوان در تجربه‌ی جمعی و تبادل افکار در محیط کانون است.

وی با تأکید به اینکه جلسات به شکل مستمر و فراگیر در تمام حوزه‌های کانون استان برگزار شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت واژه‌ها و ریشه آن‌ها در ادبیات، اعضا نسبت به شناخت کلمات و واژه‌ها و کاربرد آن‌ها دقت مضاعفی داشته باشند.

شایان‌ذکر است، در این نشست هر یک از اعضاء آثار ادبی خود را در قالب شعر قرائت کرده و در ادامه نقد و بررسی آثار توسط مهدیه علیقلی زاده کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون استان و توران قربانی برگزار شد و در پایان اعضا نکته نظرات و پیشنهادها خود را در راستای روند فعالیت انجمن ادبی بیان نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =