مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد

مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با حضور مسوولان استانی و کشوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد، عیسی گرجی زاده در این نشست به بیان عملکرد خود پرداخت و گفت: : به هیچ وجه دنبال ارائه بیلان کار نیستم و نخواهم بود به دلیل اینکه برای کار کردن نیامده بودیم بلکه جنون وار و عاشقانه برای کودکان و نوجوانان  تلاش کردیم.

وی بیان داشت: بنا بر این فعالیت‌های سازمان  را با تعامل، همدلی و همراهی آغاز  و اولین اقدامی که صورت گرفت خروج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از این وضعیت  و از این بن بست خارج شد و درواقع گام اول این بود که به کانون هویت ببخشیم و  بگوییم اداره فرهنگی بنام کانون وجود دارد و این کانون متولی قشری هست که آینده مملکت در دست این قشر است.

گرجی زاده افزود: فضای اجتماعی و فرهنگی کانون را تغییر داده ایم، همان طور که فعالیت فرهنگی در کانون ها بالأخص در محیط های بسته و کوچک و محیط هایی که مسائل قومی، عشیره ای و سیاسی بیشتر از مسائل پژوهشی سایه افکنده است.

وی بیان کرد: اعتبارات را از 150 میلیون تومان به 770 تومان رسانده ایم و همچنین کانون زبان و مرکز فراگیر در استان راه اندازی شد.

گرجی زاده در پایان گفت: همه می آییم و می رویم، بنده سال 65 جهادی بودم و در خط مقدم جبهه می جنگیدم  و  اکنون هم سرباز همان خط نظام و رهبری هستم.

وی افزود: از آموزش وپرورش بازنشسته شدم اما از خدمت به جامعه هنوز بازنشسته نشده ام و هر جا که باشد خدمت می کنم، به دلیل مشکلاتی که وجود دارد نتوانستم مطالب را ارائه دهم و شرایط روحی مناسب و مساعد نیست که در پایان هم همه از آموزش وپرورش آمدم و می رویم اما وحدت، همدلی و برادری را رعایت کنیم.

محمود پیروزه سرپرست جدید کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم نیز گفت: بنده شاهد زحمات، تلاش ها و خدمات آقای گرجی زاده از نزدیک بوده ام، خوش رویی، مهربانی و خستگی ناپذیری ایشان مایه خوشحالی است و اگر اینجا تشکر نکنم کم گذاشته ام و باید تشکر کنم.

پیروزه افزود: از سال 80 وارد دستگاه آموزش وپرورش شدم و 3 سال قبل از آن با دستگاه های فرهنگی استان ارتباط داشته ام و سابقه فرهنگی بنده با دستگاه های فرهنگی متولی استان بیشتر از سابقه خدمتی در آموزش وپرورش است، این را به فال نیک می گیرم و خیلی خوشحال هستم، بنده از جنس همین همکاران هستم و در مدتی که خدمت دوستان بوده ام هیچ گاه خودم را جدا از مجموعه ندانسته ام.

وی اظهار داشت: نگاه محوری بنده به مربیان در کانون نگاه عمودی، رئیس و مرئوسی نیست، اساس و شاکله کانون را مربیان تشکیل می دهند، رسالت کانون پرورش فکری مشخص هست که باید درزمینهٔ اهداف، اسناد و ابلاغیه مرکز کانون حرکت کنیم بلکه روش ها متفاوت هست.

پیروزه افزود: تکریم همکاران، احترام، بزرگداشت، کرامت انسانی، ارزش های والای اخلاقی، همدلی، مهر و مهربانی، عشق ورزیدن به کار و دوست داشتن همکاران سرلوحه فعالیت بنده بوده و همچنان در رأس برنامه‌هایم خواهد بود.

وی اظهار داشت: جنس فعالیت در دستگاه های فرهنگی خیلی فراتر، حساس تر و ظریف تر از سایر دستگاه هایی است که در حوزه دولت خدمت می کنند بنا بر این باید عقاید و افکار خود را مناسب با این فضا ترکیب و تلطیف کنیم که فضای امن و راحت، همدلی، دوستی و مهربانی در این مجموعه به خصوص کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نهادینه شود.

سرپرست جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: بنده از مجموعه شناخت کافی دارم، همه دوستان همدل، خوب و مهربان هستند که این را به فال نیک می گیرم، در این مجموعه رجای واثقی دارم که همه به دنبال خدمت هستند و هرجایی که اقدامی انجام نشده است نتوانسته اند.

وی افزود: امیدواریم که با دست دادن در دست هم آنچه آقای گرجی زاده و مدیران قبل انجام نداده اند که یا نتوانسته اند و یا فضای فیزیکی و امکانات مادی در اختیار نبود ما همان ها را تکمیل کنیم وظیفه خود را انجام دهیم.

پیروزه ادامه داد: بنده صداقت را اصل و اساس می دانم، شفافیت در کارها و صداقت سرلوحه فعالیتم خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =