کد خبر: 281102
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
بازدید 467
آیین اختتامیه اردوی استانی کانون قزوین

در سومین روز برگزاری اردوی استانی (بازی برای زندگی)، ویژه اعضای نوجوان پسر مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین مراسم اختتامیه‌ای همراه با قدردانی از اعضای برگزیده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 6 شهریور 1397 و سومین روز برگزاری اردوی استانی (بازی برای زندگی) ، با حضور 41 عضو برگزیده نوجوان پسر که از مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین در این اردو شرکت کرده بودند، مراسم اختتامیه ای در اردوگاه ایثار شهر همدان برگزار شد.

در این برنامه که با حضور«مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین و کارشناس ناظر اردو«محمدتقی توکلی»(کارشناس فرهنگی کانون استان همدان) برگزار شد، پس از اجرای چند برنامه، از اعضای برگزیده این اردو با اهدای جایزه و لوح سپاس، قدردانی شد.

تلاوت قرآن مجید، سرود ملی، اجرای استندآپ اعضا، قدردانی از مربیان و دست اندرکاران ونمایش نماهنگ برنامه‌های اجرا شده در اردو از برنامه‌های این مراسم بود.

مدیرکل کانون با قدردانی از حضور پررنگ و هماهنگ اعضا در کارگاه‌ها و برنامه‌ها ونیز تلاش و هم‌دلی اثرگذار مربیان و همکاران خود در این اردوگفت: زندگی هم مانند یک گروه هم‌نوازی است، در همه صحنه‌های زندگی، هر انسانی برای کامل شدن این موسیقی هماهنگ و دل‌نواز، سازی  منحصر به فرد می نوازد و چه خوب است که هر کدام براساس استعداد و توانمندی که داریم، با اشتیاق، امید وتعهد ساز مخصوص به خود را بشناسیم و آن ‌را به خوبی بنوازیم.

آخرین برنامه این اردو بازدید از کارگاه‌های سفال در شهر لالجین استان همدان بود.

یادآور می‌شود، این اردوی استانی ازچهارم تا ششم شهریور در اردوگاه ایثار شهر همدان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =