کد خبر: 281442
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
بازدید 500
خداحافظی با تابستان در مراکز کانون استان قزوین

​مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در آخرین ماه تابستان، با اجرای برنامه‌های‌متنوع،روزهای خاطره انگیزی را برای مخاطبین خود رقم می‌زنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در آخرین روزهای شهریور،مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با همراهی اعضا در تلاش و تکاپو هستند.

مرکز فرهنگی و هنری آوج در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۳۹۷، برای ۱۷ عضو فعال دختر، یک اردوی یک‌روزه برگزار کرد. این اردو به مقصد شهرستان بویین‌زهرا و قزوین برگزار شد.

بازدید از موزه شهدای خوزنین، زیارت امامزاده منور خاتون، بازدید از مرکز بویین زهرا، بازدید از کارونسرای محمد آباد، بازی و سرگرمی در بوستان امام، تماشای فیلم و استفاده از شهربازی پارک الغدیر از برنامه‌های این اردو بود.

مراکز فرهنگی و هنری آبیک شماره یک و دو هم با همکاری هم جشنواره قصه‌گویی را در تاریخ ۱۷ شهریور برگزار کردند.

در این مراسم که در مرکز آبیک شماره یک برگزار شد، ۲۰ عضو کودک و نوجوان، قصه‌گویی کردند.

این قصه گویان در سه بخش شماره گروه‌های سنی الف و ب، ج و د و اعضای بالای ۱۴ سال قصه گفتند.

کارشناس آفرینش‌های ادبی استان «مهدی مردانی» به عنوان داور در این جشنواره حضور داشت و دربخش پایانی کارگاهی آموزشی با موضوع قصه گویی برای اعضا برگزار کرد و نقاط ضعف و قوت قصه گویی‌ها را بررسی و مطرح کرد.

این جشنواره با معرفی و قدردانی از قصه گویان برتر به کار خود پایان داد. 

مرکز فرهنگی و هنری مجتمع هم در پایان فعالیت‌های تابستانی،یک نمایشگاه از آثار برگزیده کارگاه‌های فرهنگی،هنری و ادبی برپا کرده است.این نمایشگاه که تا ۳۱ شهریور دایر است با استقبال خوب اعضا و خانواده‌های ایشان روبرو شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =