آیین افتتاحیه برنامه‌های «هفته ملی کودک» در استان آذربایجان شرقی

با اجرای آیین افتتاحیه در مجتمع کانون تبریز، برنامه‌های «هفته ملی کودک» در استان آذربایجان شرقی آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان آذربایجان شرقی در این مراسم که جمعی از دانش‌آموزان و خانواده‌ها حضور داشتند برنامه‌های متنوعی در گرامیداشت این مناسبت برگزار شد.

قصه‌گویی، مسابقه، پخش کلیپی از برنامه‌های به اجرا درآمده در «هفته ملی کودک» سال گذشته و تقدیر از اعضای نمونه مجتمع کانون تبریز از جمله برنامه‌های این مناسبت بود.

علی بینش معاون فرهنگی کانون استان در این مراسم با اشاره به پیش‌بینی برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع در مراکز کانون همزمان با «هفته ملی کودک» از اجرای بیش از ۱۸۰ برنامه در ۳۱ مرکز فرهنگی هنری ثابت و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان خبر داد و در عین حال تصریح کرد: تعدادی از این برنامه‌ها با مشارکت نهادها و سازمان‌هایی چون محیط زیست، نیروی انتظامی، میراث فرهنگی، بهزیستی، آموزش و پرورش، مرکز بهداشت استان و هلال احمر برگزار می‌شود.

افتتاح و بازدید از نمایشگاه آثار اعضای کودکان و نوجوانان پایان بخش این مراسم بود.

گفتنی است مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی ویژه‌برنامه‌های متنوعی را در طول «هفته ملی کودک» تدارک دیده‌اند.

هفته ملی کودک با هدف افزایش توجه بزرگسالان نسبت به حقوق کودکان با شعار «آینده را باید ساخت» از ۱۴ الی ۲۰ مهر ماه همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

گزارش تصویری این مراسم و همچنین برگزاری مراسم افتتاحیه در مرکز شماره ۶ تبریز را اینجا مشاهده فرمایید.   

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =