استقبال گسترده کودکان استان آذربایجان شرقی از برنامه‌های «روز جهانی کودک»

هادی یوسف‌زاده از استقبال گسترده کودکان از برنامه‌های بزرگداشت هفته ملی کودک و علی‌الخصوص روز جهانی کودک در سراسر استان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، هادی یوسف‌زاده با اعلام این مطلب تاکید کرد: مراکز کانون در شهرهای استان در طول هفته  ملی کودک برنامه‌های مختلف و متنوعی را برای مخاطبان خود اجرا می کنند که خوشبختانه این برنامه‌ها با استقبال گسترده همراه بوده است.

وی با اشاره به حضور ائمه جمعه و فرمانداران شهرهای مختلف استان در جمع کودکان و گفتگوی صمیمانه با آینده سازان میهن اسلامی  هم‌زمان با هفته ملی کودک، از استقبال خانواده‌ها و اولیای تربیتی از نشست‌های تخصصی به همین مناسبت خبرداد.

یوسف‌زاده  با بیان این که توجه به کودکان دارای نیازهای خاص یکی از مهمترین برنامه‌های هفته ملی در استان است افزود: مرکز فراگیر شماره۱ تبریز به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی را برای این گروه از مخاطبان تدارک دیده است.

سرپرست کانون آذربایجان شرقی توجه به نیازهای کودکان و افزایش توجه بزرگسالان به حقوق کودکان را یکی از اهداف بزرگداشت هفته ملی کودک عنوان و در عین حال تاکید کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با استفاده از تمامی ظرفیت‌های خود در جهت خدمت به آینده سازان میهن اسلامی گام برمی دارد.

وی با اشاره به اجرای ده‌ها برنامه فرهنگی هنری و ادبی در سراسر استان به مناسبت هفته ملی کودک و استقبال گسترده و حضور با نشاط مخاطبن در این برنامه‌ها، اظهار امیدواری کرد تمامی خانواده‌های علاقه‌مند بتوانند تا پایان این هفته از برنامه‌های پیش‌بینی شده دیدن نمایند.

برنامه‌های هفته ملی کودک از ۱۴ تا ۲۰ مهرماه همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

گزارش تصویری برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری کانون آذربایجان شرقی در روز جهانی کودک را اینجا مشاهده فرمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =