کد خبر: 283218
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴
بازدید 954
میزبانی مدارس اردبیل از قصه‌گویان برتر کانون

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: هم‌زمان با برگزاری مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی، ۲۴ قصه‌گو با هدف آشناسازی دانش‌آموزان با شیوه‌های مختلف اجرای این فعالیت به مدارس اردبیل اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده یکی از بخش‌های شاخص بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را اعزام قصه‌گویان به مدارس دانست و از حضور قصه‌گوهای برگزیده کانون  در مدارس شهرستان اردبیل خبرداد.

مدیر کل کانون استان اردبیل هم‌چنین بهره‌مندی از فعالیت‌های فرهنگی را حق تمام کودکان و نوجوانان به‌ویژه مخاطبان کودک و نوجوان مناطق کم‌برخوردار خواند و هدف از اعزام این قصه‌گویان  را گامی در مسیر تحقق عدالت اجتماعی و فرهنگی عنوان کرد.

معرفی فعالیت‌های  هدف‌مند و کتاب‌محور کانون و  در عین حال به تصویر کشیدن ظرفیت‌های گسترده‌ی مربیان از دیگر مواردی بود که در سخنان احدزاده به آن اشاره شد و وی با تبیین این موضوع که جشنواره  قصه‌گویی در سال جاری با شعار «خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد» برگزارمی‌شود، این حرکت را فعالیتی خلاقانه در جهت نیل به همین هدف دانست.

گفتنی است، ‌این ویژه‌برنامه روزهای ۱۹ و ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۷  در سی مدرسه و برای بیش از ۱۵۰۰ دانش‌آموز و اولیای آنان برگزارمی‌شود و قصه‌گویانی از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قزوین، زنجان، گیلان و اردبیل در آن شرکت‌دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =