مدادهای کاشتنی در جشنواره اسباب‌بازی معرفی شد

مدادهای کاشتنی محصولی از شرکت تولیدی مریان است که با هدف حفظ محیط زیست در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، پرهام ملک‌محمدی مدیر شرکت مریان خبر از تولید مدادهای کاشتنی با استفاده از کامپوزیت و روزنامه داد.

این تولید کننده عنوان کرد: «محصول جدید این شرکت ضمن توجه به پرورش مهارت باغبانی، کاربردی چندگانه را برای مدادهای کاشتنی در نظر گرفته است.»

وی عنوان کرد: «این محصول با استفاده از روزنامه و کامپوزیت تهیه می‌شود تا با عدم قطع درختان به حفظ محیط زیست کمک کند. در نهایت پس از کوچک شدن این مدادها می‌توان آن‌ها را به صورت مورب در گلدان کاشت. کپسول ژلاتینی این محصول از بین می‌رود و پس از مدتی گیاهی رشد خواهد کرد.»

این تولید کننده درباره‌ی محصول خود توضیح داد: «از بذر سه سبزی در این محصول استفاده کرده‌ایم تا کودکان بتوانند از محصول خود استفاده کنند. با این ترفند تشویق به استفاده از سبزیجات هم می‌تواند کاربرد دیگر مدادهای کاشتنی محسوب شود.»

ملک‌محمدی که تمرکز خود را بر تولید محصولات باغبانی گذاشته است، دیگر محصولات خود را این‌طور معرفی کرد: «بسته‌ی باغبانی محصولی است که با ارائه‌ی شش بذر، خاک بهداشتی، گلدان،‌ زیرگلدانی، آبپاش و بیلچه و همچنین راهنمای کاشت و بازی سرگرمی مهارتی را برای مخاطب فراهم آورده است. این محصول در حجم کوچک‌تر برای مدارس و مهدها نیز تولید شده است.»

وی به تولید محصولی برای بزرگ‌سالان نیز اشاره داشت: «پکیج گل‌آهار محصولی است برای بزرگ‌ترها، گلدان سفالی، بذرآهار و خاک در این بسته عرضه شده است و مخاطبان بزرگ‌تر می‌توانند از این بسته استفاده کنند.»

گفتنی است که جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی در چهارمین دوره، در بخش تخصصی به معرفی ۱۳۰۰ محصول تولیدی پرداخته است. مخاطبان می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ از این نمایشگاه دیدن کنند.

مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۳۰ آبان ۱۳۹۷ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =