آموزش مفهوم بازیافت با کامیون اسباب‌بازی حمل زباله

کامیون‌های اسباب‌بازی با هدف آموزش درباره‌ی مشاغل مختلف در نمایشگاه چهارمین جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی معرفی شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، شرکت «نوپای نیکو تویز» در چهارمین جشنواره‌ی اسباب‌بازی به معرفی اسباب‌بازی‌های تولیدی خود برای خردسالان پرداخته است.

به گفته‌ی مدیر اجرایی این شرکت، نیکو تویز یک‌سال است که با هدف ساخت اسباب‌بازی‌های تمام پلاستیکی برای گروه سنی خردسال در این عرصه فعالیت می‌کند. اشکان باقری در این رابطه می‌گوید: محصولات ما شامل ۱۲ اسباب‌بازی پلاستیکی برای رده‌ی سنی یک تا پنج سال است و مشاغل مختلف را از این طریق به کودکان معرفی می‌کند.

از محصولات این شرکت می‌توان به اتوبوس مدرسه، کامیون خاک‌ریز، کامیون کوچولو، کامیون بازیافت، کامیون آتش‌نشانی، جرثقیل سازوباز و گردونه‌ی رنگ‌ها اشاره کرد. او با بیان این‌که جرثقیل سازوباز تنها اسباب‌بازی این مجموعه است که قابلیت بازوبسته شدن دارد، می‌گوید: این جرثقیل از ۳۲ قطعه تشکیل شده است که کودکان بالای سه سال می‌توانند آن‌ها را از هم جدا و دوباره سوار کنند و در نتیجه‌ی آن توانایی دست‌ورزی و هماهنگی بین چشم و دست آن‌ها افزایش می‌یابد.

باقری هم‌چنین در مورد کامیون حمل‌زباله بیان می‌کند که هدف از ساخت این محصول آموزش مفهوم تفکیک زباله است و سه جای خالی با آیکون‌های کاغذ، پلاستیک و فلز روی بدنه‌ی آن تعبیه شده است. گردونه‌ی رنگ‌ها هم با داشتن تونالیته‌ی رنگ به کودک کمک می‌کند که رنگ‌ها را تشخیص بدهد و با تلاش برای یافتن ترتیب مناسب، قوای تشخیصی او نیز افزایش می‌یابد.

مدیر اجرایی شرکت نیکو تویز درباره‌ی حضور در نمایشگاه ترویجی چهارمین جشنواره‌ی اسباب‌بازی می‌گوید: هدف اصلی برای ما و بیش‌تر شرکت‌کننده‌ها این است که بتوانیم کارمان را معرفی کنیم و با توزیع‌کنندگان، فروشندگان و مصرف‌کنندگان از نزدیک ارتباط بگیریم.

او در این رابطه می‌افزاید: امسال این هم‌بستگی - که همه‌ی تولیدکننده‌ها در فضای نمایشگاه کنار هم جمع شده‌اند- ابتکار جدید و موثری است و بازدیدکنندگان نیز در بدو ورود متوجه می‌شوند که تمام محصولاتی که می‌بینند تولیدات داخلی کشور است.

چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی تا ۲ آذر ۱۳۹۷ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادامه دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =