حضور بازدیدکنندگان بخش خصوصی در بازار پویانمایی کمرنگ است

مدیر توسعه بازار مرکز سی جی آی شرکت رایمون مدیا از دست‌آوردهای این شرکت در پی حضور در بخش بازار یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران گفت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدی قیدی مدیر توسعه بازار مرکز سی جی آی شرکت رایمون مدیا در گفتگو با ستاد خبری یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران درباره بخش بازار این دوره از جشنواره و دست‌آوردی که با حضور در این دوره از جشنواره کسب کرده‌اند، گفت: مهم‌ترین دست‌آورد ما حضور در این نمایشگاه بود زیرا ما بزرگ‌ترین مرکز ارائه‌دهنده خدمات سی جی آی در کشور هستیم و تمام خدماتی که دوستان صنعت انیمیشن نیاز دارند در مجموعه‌مان داریم.

وی افزود: حضور در این بازار فضایی را برای ما فراهم کرده تا بتوانیم به فعالان عرصه انیمیشن بگوییم که این امکانات در شرکت ما وجود دارد و آن‌ها لازم نیست در جای دیگر یا کشورهای دیگر به دنبالش بگردند. امکانات مورد نیاز آنها همین جا و در همین کشور وجود دارد و فعالان عرصه انیمیشن می‌توانند به بهترین شکل از این امکان استفاده کنند و هر چه نیاز دارند به راحتی از طریق مجموعه ما تهیه کنند.

مدیر توسعه بازار مرکز سی جی آی شرکت رایمون مدیا بیان کرد: ما از قبل و دورادور با فعالان حوزه انیمیشن آشنا بودیم اما با حضور در این بازار توانستیم ارتباط خوب و نزدیک‌تری با بقیه برقرار کنیم.

وی اظهار کرد: ما در سال‌های گذشته در جشنواره حضور نداشتیم و به همین دلیل نمی‌توانم این دوره را با دوره قبل مقایسه کنم، اما به نظر من باید اطلاع‌رسانی به شکل بهتری صورت بگیرد تا دوستانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند بتوانند حضور پررنگ‌تری داشته باشند.

قیدی ادامه داد: در حال حاضر بیشتر دانشگاه‌ها و نمایندگان بخش دولتی از بازار بازدید می‌کنند و موسسات و فعالان بخش خصوصی حضور کمرنگ‌تری دارند. بخش بازار باید دارای جذابیتی باشد که همه کمپانی‌های کوچک و بزرگ‌ ترغیب شوند که از این بازار دیدن کنند و شرکت‌کنندگان هم انگیزه بیشتری داشته باشند برای اینکه با هر امکان کم یا زیادی که دارند در بازار حاضر شوند.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از ۱۲ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب با نمایش آثار منتخب داخلی و خارجی در چند بخش میزبان هنرمندان و علاقه‌مندان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =