انیمیشنی که به بچه‌ها یاد می‌دهد از تاریکی نترسند

فیلم انیمیشن «شب ترسناک لومو» که با اقتباسی از یک کتاب کانون ساخته شده است، به بچه‌ها یاد می‌دهد با ترس‌هایشان مقابله کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ساره شفیعی‌پور کارگردان فیلم کوتاه انیمیشن «شب ترسناک لومو» که تاکنون در چهار دوره از جشنواره پویانمایی تهران شرکت کرده است، گفت: یکی از نقاط قوت جشنواره پویانمایی تهران حضور انیمیشن‌سازان مهم جهان است. همچنین برپایی کارگاه‌های تخصصی برای علاقه‌مندان کلاس درس محسوب می‌شود.

این کارگردان انیمیشن با اشاره به اقتباس فیلمش از یکی از کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار کرد: داستان فیلم «شب ترسناک لومو» با اقتباس از کتابی به‌نام «بیا یاد بگیریم نترسیم» که برای کودکان و گروه سنی «ب» (۶ تا ۹ سال) چاپ شده بود ساخته شده و به کودکان یاد می‌دهد با ترس‌هایی مثل تنهایی در تاریکی مقابله کنند.

وی افزود: به داستان کتاب «بیا یاد بگیریم نترسیم» قصه کودکانه و یک کاراکتر گربه اضافه کردم تا برای بچه‌ها جذاب‌تر باشد و بتوانند با فیلم ارتباط بهتری برقرار کنند.

شفیعی‌پور در پایان اظهار کرد: عناصری چون فانتزی و خیال به تولید انیمیشن خیلی کمک می‌کند ولی به دلیل پرهزینه بودن تولید، کیفیت در بسیاری از کارها افت می‌کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =