دیدار شاعران و نویسندگان با مخاطبان در غرفه کانون

نشست شاعران و نویسندگان کودک و نوجوان با مخاطبان و بازدیدکنندگان 4 تا 13 اردیبهشت هر روز در غرفه‌ی کانون پرورش فکری در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برپا می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این دیدارها که با جشن امضای کتاب همراه خواهد بود علاقه‌مندان می‌توانند پای صحبت‌های شاعران و نویسندگان بنشینند و با آن‌ها در مورد آثارشان بحث و گفت‌وگو کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته روز 4 اردیبهشت حمید نوایی‌لواسانی، روز 5 اردیبهشت طاهره ایبد و روز 6 اردیبهشت شهرام شفیعی هر روز از ساعت 15 تا 17 مهمان غرفه‌ی کانون خواهند بود.

بر همین اساس فرهاد حسن‌زاده، مجید عمیق، زهره پریرخ، علی خدایی و عباس جهانگیریان نیز به ترتیب در روز 7 تا 11 اردیبهشت هر روز از ساعت 15 تا17 با مخاطبان خود ملاقات خواهند داشت.

هم‌چنین در ادامه‌ی این برنامه‌ها روز 12 اردیبهشت علی گلشن از ساعت10 تا 12 و حمیدرضا شاه‌آبادی نیز از ساعت 15 تا 17 در غرفه‌ی کانون در نمایشگاه کتاب تهران حضور خواهند یافت و روز 13 اردیبهشت در آخرین برنامه‌ی دیدار نویسندگان و شاعران کودک و نوجوانان مصطفی رحماندوست از ساعت 15 تا 17 مهمان غرفه‌ی کانون خواهد بود.

غرفه‌ی کانون واقع در رواق شرقی مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران، سالن B، راهرو 4، شماره 124، از روز 4 اردیبهشت 1398 فعالیت خود را آغاز کرده و تا 14 همین ماه هر روز از ساعت 10 تا 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =