کد خبر: 287712
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
بازدید 249
حضور در مراکز فرهنگی‌هنری کانون، قوت قلب است

مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان در نشست فصلی مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری این استان بر ایجاد فضایی شاد و آرام و تعامل دوسویه کارکنان و مربیان، تأکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نشست فصلی مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سمنان با هدف تبیین سیاست‌های عملی کانون کشور و روش‌های تحقق آن در سال ۱۳۹۸ با حضور نبی‌اله خدابخشی مدیرکل، کارکنان اداره‌کل و مسئولان ۱۶ مرکز فرهنگی‌هنری در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی‌هنری کانون سمنان برگزار شد.

خدابخشی در ابتدای این نشست، ضمن قدردانی از مسئولان و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری به ارائه گزارش کوتاهی از بازدیدهای میدانی که در شرق تا غرب استان انجام شد، پرداخت.

وی در ادامه یکی از نکته‌های حائز اهمیت را که بایست به آن توجه داشت، وقت‌شناسی و نظم، عنوان و خاطرنشان کرد: مسئولان و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون با ایجاد فضایی شاد و صمیمی، هم‌دل و هم‌راه یکدیگر به انجام فعالیت بپردازند.

مدیرکل کانون استان سمنان با بیان این‌که حضور در مراکز فرهنگی‌هنری، قوت قلب است، از تمامی کارکنان اداره‌کل خواست تا در خدمت مراکز باشند و تأکید کرد: اداره‌کل بدون مراکز تعریفی ندارد و باید با روحیه‌ای باز و گشاده، خادم و پاسخ‌گوی مربیان باشیم و مطالبات آنها را در حد مقدورات برآورده سازیم.

خدابخشی در پایان با اشاره به این‌که در حوزه‌ی فعالیت‌های درون‌سازمانی، تمام فعالیت‌ها با یکدیگر مرتبط است از مسئولان و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری و کارکنان اداره‌کل خواست تا فضای همدلی و همکاری آنها بیش از گذشته باشد و قوت قلب و مقوم یکدیگر و مجموعه باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =