کد خبر: 287743
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
بازدید 219
کانون فارس در جشنواره «شیراز شهر دوست‌دار کودک» حضور فعال داشت

جشنواره «شیراز شهر دوست‌دار کودک« همزمان با هفته شیراز و به منظور بسترسازی برای توجه به نیازها و علایق کودکان در شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، جشنواره «شیراز شهر دوست‌دار کودک»، جشنواره‌ای برای آینده‌سازان کشور است و با برگزاری این جشنواره تلاش می‌شود شیراز به عنوان شهر دوستدار کودک در سطح ملی معرفی شود.
این جشنواره به میزبانی شهرداری منطقه ۷ و با حضور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، سازمان مدیریت پسماند، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز، اداره کل بهزیستی، هیات ورزش‌های همگانی، نیروی انتظامی، پلیس راهور، اداره آموزش و پرورش، مرکز بهداشت و امور بانوان استانداری برگزار شد.
براساس این گزارش، جشنواره «شیراز شهر دوست‌دار کودک» چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ٩ لغایت ١٩ در بوستان شهروند واقع در بلوار اتحاد با شرکت گروه های بازی و ورزش کودکان و گروه های مختلف هنری، فرهنگی و ورزشی کودکانه برگزار شد. پیش از این نیز نخستین برنامه گذر کودکانه در راستای تبدیل شیراز به شهر دوستدار کودک در پیاده راه وکیل شیراز برگزار شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =