روابط‌عمومی ابزار دست مدیریت نیست؛ فلسفه مدیریت است

زهرا افتخاری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس در پیامی فرار رسیدن روز روابط‌عمومی را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون فارس در متن این پیام آمده است:

 به مناسبت فرارسیدن روز سترگ روابط عمومی فرصت را مغتنم شمرده، این روز پرآوازه را گرامی داشته و به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض می‌کنم.

بی‌شک این روز تداعی‌گر اهمیت و نقش روزافزون روابط‌عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه‌های مختلف تبدیل شده است.

امروزه روابط‌عمومی نه به عنوان یک سامانه اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط‌عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی‌یابد.

در عصر حاضر روابط‌عمومی ابزار دست مدیریت نیست؛ فلسفه مدیریت است. این روابط‌عمومی است که می‌تواند با بالا بردن قدرت رقابت و پذیرش ریسک سازمان، لحظه به لحظه روح و سرزندگی را در آن جاری سازد.

روز ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات‌اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با تقویت حضور مدیران دانایی‌محور و تحول‌طلب از یک‌سو و رعایت اخلاق ‌حرفه‌ای در عملکرد خود و بهادادن روزافزون به نظام آزاد ارتباطات واطلاعات از سویی دیگر، تلاش کرده و جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان‌خواه و اسلامی خود تثبیت نماییم.

بار دیگر برای فعالان این عرصه آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم شاهد موفقیت آنان  در مسیر اعتلای اهداف جامعه فرهنگی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =