نشست مدیران کل کانون پرورش فکری و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل

نشست مشترک مدیرکل کانون پرورش فکری و مدیرکل و کارشناسان نهاد کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در خصوص همکاری‌های مشترک به منظور برگزاری نهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده در این دیدار گفت: با عنایت به رسالت ذاتی واصلی نهادهای فرهنگی استان، لزوم هماهنگی‌های لازم و پرهیز از موازی کاری‌ها جهت توسعه شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی استان ضروری است.

وی افزود: کتاب، محوری‌ترین فعالیت دو نهاد فرهنگی استان است که کانون تخصصی‌ترین و گسترده‌ترین کتابخانه‌های خاص کودک و نوجوان را در کشور و استان‌ها دارا می‌باشد و در بیش از۴۰ فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی به جامعه کودک و نوجوان خدمات لازم را ارائه می‌دهد، در این راستا توفیقات ارزنده فرزندان استان در زمینه‌های مختلف گویای تأثیر بسیار ارزنده خدمات این نهاد در توسعه مهارت‌ها و خلاقیت اعضا است.

احدزاده با اشاره به تداوم موفقیت‌های اعضای کانون پرورش فکری استان در فراخوان‌های کشوری و بین‌المللی از جمله: جشنواره دوسالانه هنرهای تجسمی، مهرواره ادبی آفرینش، نمایشگاه نقاشی کشورهای بلغارستان، ژاپن، جمهوری چک و ... خاطرنشان کرد: شورای کتاب باهدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و نیز ترغیب مربیان و اعضا به تولید محتواهای فاخر را نیز در استان تشکیل دادیم و در هفته کتاب سال گذشته نیز برای اولین بار در سطح استان، مؤلفان کانونی طی مراسمی مورد تقدیر قرارگرفته و تشویق به تولید آثار دیگر شدند.

رباب عزیزخانی مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان در این نشست ضمن تشریح روند برگزاری نهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی گفت: استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های کانون پرورش فکری جهت برگزاری این رویداد مهم فرهنگی کشور ضروری است.

عزیزخانی خاطرنشان کرد: در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، در تلاش هستیم با جلب مشارکت نهادهای مختلف به ویژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی را باشکوه‌تر از سال های گذشته برگزار کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =