کد خبر: 288084
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
بازدید 630
دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل با فرماندار کوثر

مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل در بازدید از مراکز فرهنگی هنری کوثر با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده مدیرکل استان در دیدار با وحید کنعانی فرماندار کوثر، ضمن ارائه گزارش از اهم اقدامات و فعالیت‌های کانون، از اختصاص خودروی کتابخانه‌ سیار مجهز به امکانات فرهنگی هنری به این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

احدزاده افزود: توسعه خدمات کانون استان در شهرستان کوثر مستلزم حمایت‌های فرماندار فرهنگ دوست منطقه است و در این راستا تلاش می‌شود با همکاری و تعامل دوسویه، دستیابی به اهداف پرورش فکری کودکان و نوجوانان خلاق و دارای مهارت‌های لازم، میسر شود.   

وحید کنعانی فرماندار کوثر نیز در سخنانی ضمن تلاش بیش از پیش در حوزه‌های فرهنگی و تربیتی برابر شرح وظایف سازمانی آن اداره، بر ایجاد نشاط اجتماعی و امیدآفرینی در شهرستان با اجرای برنامه‌ها، جشنواره‌ها و مراسم‌های آیینی و ملی و مذهبی تأکید کرد.

کنعانی، فرهنگ‌سازی شایسته و مناسب میان جامعه هدف در کنار آموزش‌های تخصصی را از رسالت‌های اصلی کانون برشمرد و از مدیرکل کانون استان خواست تا در راستای نهادینه کردن مبارزه با سوءمصرف مواد مخدر و پیشگیری از مصرف مواد مخدر در شهرستان نیز همت نمایند.

شایان‌ذکر است، مدیرکل کانون استان اردبیل در بازدید از مراکز فرهنگی هنری کوثر بر ارتقای کیفی و کمی فعالیت‌ها تأکید کرده و با مربیان بحث و تبادل‌نظر کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =