موضوع گفتگوی مدیرکل کانون و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل

مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل طی جلسه‌ای با بهروز ندایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، ضمن تشریح برنامه‌ها اظهار کرد: فرآیند موفقیت‌های روزافزون فرزندان استان در فستیوال‌های کشوری و بین‌المللی بیانگر نقش بی‌بدیل این نهاد فرهنگی در شکل‌دهی به توانایی و استعداد کودکان و نوجوانان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده ضمن قدردانی از حمایت‌های شخص استاندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، گفت: خوشبختانه از حمایت‌های مؤثری از ناحیه استانداری برخوردار هستیم و تداوم و تقویت این حمایت‌ها می‌تواند کانون استان را بیش از پیش در مسیر توسعه قرار دهد.

احدزاده تصریح کرد: در کنار ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی به کودکان و نوجوانان استان، از بحث پرداختن به آموزش مهارت‌های زندگی و شهروندی غافل نبودیم و در ماه‌های پایانی سال هزار و سیصد و نودوهفت، ۶ عنوان کارگاه بدین منظور داشتیم و از شروع سال جاری هم این فرآیند را تداوم داده و حتی برای والدین اعضای کانون نیز چنین کارگاه‌هایی برگزار کردیم که در آینده نیز تداوم خواهد داشت.

این مسئول فرهنگی استان ادامه داد: برگزاری کارگاه الزامات تربیتی کودکان و نوجوانان در عصر حاضر و نیز معرفی بیش از پیش خدمات کانون به مشاوران بانوان دستگاه‌های اجرایی استان در هفته جاری در تداوم همین برنامه‌ها بود.

مدیرکل کانون استان در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌ای تحت عنوان مهارت‌آموزی به کودکان و نوجوانان، والدین و مربیان، در دو بخش اساسی با رویکرد نشاط اجتماعی و نیز تقویت مهارت‌های اجتماعی تقدیم دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری شده که حمایت از این برنامه‌ها، تأثیر بسزایی در سطح جامعه و ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی استان خواهد داشت.

بهروز ندایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز ضمن تأکید بر تداوم برنامه‌های اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، قول مساعد داد از عملیاتی شدن این برنامه‌ها حمایت ویژه کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =