نشست هم‌فکری پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی برگزار شد

نشست هم‌فکری مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون و رییس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی با اعضای انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی برگزار شد.

 به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نشست که روز ۲۵ خرداد در دفتر اداره‌کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شد ویدا ملکی رییس جدید دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی به حاضران معرفی و در زمینه‌ی زمان و چگونگی برگزاری پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی بحث و تبادل نظر شد.

در نشست هم‌فکری با اعضای انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ابتدا محسن حموله مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون در مورد زمان برگزاری جشنواره پنجم پیشنهادهایی را ارایه کرد و در ادامه بر برنامه‌ریزی بهتر در محتوا و بخش‌های اجرایی تاکید کرد.

حموله  با اشاره به این‌که در دوره‌های گذشته تنها آثار به ثبت رسیده در شورای نظارت بر اسباب‌بازی مورد داوری قرار می‌گرفت یادآور شد امسال باید فراخوان به گونه‌ای تدوین شود که تمامی تولیدکنندگان و دست‌اندرکاران صنعت اسباب‌بازی بتوانند آثار خود را برای داوری ارسال کنند.

وی هم‌چنین برنامه‌ریزی برای تجلیل از پیش‌کسوتان و بزرگان صنعت اسباب‌بازی در پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی را به عنوان یکی دیگر از پیشنهادهای خود مطرح کرد و افزود: در این دوره تلاش داریم محوریت عروسک‌ها را در جشنواره پررنگ‌تر و در صورت امکان نمایشگاهی از عروسک‌های ایرانی را نیز هم‌زمان با جشنواره برپا کنیم.

مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون از آمادگی کانون برای رونمایی از تولیدات داخلی حوزه اسباب‌بازی در روزهای جشنواره خبر داد و گفت: تلاش خواهیم کرد در حوزه کارکردهای اسباب‌بازی‌های ایرانی نیز برنامه‌هایی را پیش‌بینی کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود براستفاده از هولوگرام شورای نظارت بر اسباب‌بازی برای تمام محصولات این حوزه به عنوان یک قانون که باید اجرا شود تاکید کرد و خواستار همکاری و همراهی بیشتر اعضای انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی در این زمینه شد.

حموله در پایان از اعضای انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی برای شرکت در آیین پایانی دومین رویداد ملی ایده‌آزاد در روز ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ دعوت کرد.

در ادامه این نشست اعضای انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود در موضوع‌های مختلف مطرح شده را بیان و بحث و تبادل نظر کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =