آغاز پویش «فصل گرم کتاب» در گنبد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در قالب طرح کشوری پویش فصل گرم کتاب، مجموعه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی هنری را در قالب ایستگاه‌های مختلف با موضوع کتاب و کتابخوانی اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری گلستان، این پویش در قالب مراسمی با حضور پرشور کودکان، نوجوانان و خانواده‌های گنبدی و همزمان با ولادت حضرت معصومه برای کودکان سیل‌زده در امامزاده یحیی بن زید برگزار شد.

هدف از  پویش فصل گرم کتاب که در بیشتر شهرهای استان گلستان با همکاری و مشارکت نهادهای فرهنگی در طول فصل تابستان ادامه خواهد داشت، تقویت نشاط اجتماعی، توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی و تقویت پیوند اعضای خانواده بوده است و بر دو محور موضوعیِ ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و تقویت مهارت‌های زندگی تاکید می کند.

کارگاه‌های نقاشی، قصه‌گویی، معرفی و خوانش کتاب، برپایی کارگاه عروسک سازی، دل‌نوشته‌های ادبی، نمایش عروسکی و بازی و سرگرمی‌های بومی‌محلی، بخش‌هایی از این پویش است که با استقبال کودکان و نوجوانان و خانواده‌های گنبدی مواجه شده است.

در این برنامه که با حضور عبدالقدیر کریمی معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد، غیناقی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد، مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن اجرای برنامه‌های متنوع، خلاقانه و جذاب، به معرفی فعالیت‌ها و ظرفیت‌های کانون و چگونگی برقراری ارتباط موثر با کودکان و نوجوانان و جذب عضو نیز پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =