کانون، تابستان شادی برای کودکان و نوجوانان فراهم می‌آورد

مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل در جلسه تیرماه شورای فرهنگی گفت: رویکرد کلان کانون برای تابستان، فصلی مفید و شادی را رقم خواهد زد و تلاش استان نیز باید در همین راستا باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده بابیان اینکه بر اساس شیوه‌نامه ارسالی پویش فصل گرم کتاب، در معرفی خدمات کانون، جذب اعضا و ارائه خدمات لازم تلاش خواهیم کرد، افزود: تابستان امسال پویش فصل گرم کتاب را گسترده‌تر از سال قبل خواهیم داشت و در سه شهر اردبیل، مشگین‌شهر و پارس‌آباد، بر اساس برنامه تنظیمی این رخداد فرهنگی را اجرا خواهیم کرد و برای شهرستان‌های کوثر و نمین هم پس از بررسی و امکان‌سنجی تا آخر هفته تصمیم‌گیری خواهد شد.

مدیرکل کانون استان تصریح کرد: در خصوص بیست و دومین جشنواره قصه‌گویی، بر اساس شیوه‌نامه ارسالی بحث و تبادل‌نظر شد و هم‌زمان با سایر فعالیت‌های کانون و بر اساس زمان‌بندی اعلامی، دبیرخانه تشکیل و فعالیت‌های لازم در راستای افزایش کمی تعداد قصه‌گویان و نیز ترغیب پدر و مادرها، اعضا و مربیان برای آشنایی بیش از پیش با این ابزار ارتباطی و تربیتی تلاش خواهد شد.

احدزاده خاطرنشان کرد: قصه ابزار انتقال مفاهیم به نسل جدید است و در عصر حاضر کانون پرورش فکری پرچم‌دار این میراث مانا است.

او یادآور شد: با عنایت به تجربه ارزنده از میزبانی منطقه‌ای بیست و یکمین جشنواره قصه‌گویی،ظرفیت‌های لازم برای توسعه قصه‌گویی در بین نوجوانان و بزرگ‌سالان استان وجود دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =