جلسه توجیهی کارگاه‌های تابستانی در مراکز کانون بیله سوار و دولت‌آباد

به مناسبت فرارسیدن فصل تابستان و پایان سال تحصیلی دانش آموزان، مراکز کانون پرورش فکری بیله سوار و دولت‌آباد جلسه‌ای با اولیای اعضا با محوریت غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان تشکیل دادند.

در کانون بیله سوار شکر سیف‌اللهی، مربی مسئول مرکز، ضمن خوش‌آمد گویی به والدین اعضا به تشریح برنامه‌ها و کارگاه‌های تابستانی پرداخت و از اولیای اعضا خواست تا کانون پرورش فکری را در غنی‌سازی اوقات فراغت یاری و مساعدت کنند.

او به برگزاری کارگاه مهارت‌های زندگی ویژه والدین اشاره و خاطرنشان کرد: هم‌زمان با اجرای کارگاه‌های تابستانی، کارگاه مهارت‌های زندگی نیز برای والدین برگزار خواهد شد که این برنامه مورد استقبال والدین قرار گرفت و بعد از تبادل‌نظر برنامه‌ریزی‌های لازم برای تشکیل کارگاه‌های مذکور انجام شد.

- نشست هم‌اندیشی با والدین اعضا در کانون دولت‌آباد

همچنین به منظور جذب و پایدارسازی اعضا، نشست هم‌اندیشی با والدین در کانون پرورش فکری دولت‌آباد برگزار شد.

در این گردهمایی کریم اصلانزاده مربی مسئول مرکز، ضمن خوش‌آمد گویی به والدین، کانون را بستری مناسب برای کشف و پرورش استعداد کودکان و نوجوانان در زمینه‌های فرهنگی، ادبی و هنری عنوان کرد و گفت: جلب رضایتمندی خانواده‌ها، افزایش کیفی فعالیت‌ها و پایدارسازی اعضا، مهم‌ترین هدف مرکز است و امیدواریم روزبه‌روز شاهد تحقق این اهداف باشیم.

فرحناز همدرد مربی ادبی مرکز نیز به تشریح کارگاه‌های ادبی پرداخته و به سؤالات شرکت‌کنندگان پاسخ و خواستار حضور پرشور اعضا در کارگاه‌ها شد.

در ادامه والدین اعضا در رابطه با مسائل مختلف اظهارنظر و برگزاری چنین جلساتی را یکی از اساسی‌ترین راهبردهای پیشرفت در فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی فرزندانشان دانستند.

در پایان این نشست کودکان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قصه‌ی کدو قلقله زن را به صورت نمایش خلاق با لباس محلی برای مادرانشان اجرا کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =