کد خبر: 289696
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
بازدید 215
رونق تابستانی در مراکز کانون استان قزوین

هم‌زمان با روزهای گرم تابستان، مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین،روزهای پرتکاپویی را تجربه می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در روزهای گرم تابستان، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع، در کنار اعضای خود هستند.

در تاریخ 30 تیر ماه 1398، مرکز فرهنگی و هنری آوج یک اردوی درون شهری برای 15 عضو دختر برگزار کرد.

در این اردو که در روستای منصور، شهر آبگرم برگزار شد، کارگاه خودباوری از سری کارگاه‌های مهارت‌های زندگی و نیز اجرای طرح توسعه و ترویج کتاب و کتابخوانی و معرفی مشاغل در راستای حمایت از کالای ایرانی برگزار شد و طی آن اعضا از دو کارخانه« تولیدات مواد بهداشتی »و نیز »شرکت تولیدی خشکبار» و دو کتابخانه عمومی آوج و آبگرم بازدید کردند و هم‌چنین در کنار آبشار روستای منصور، به بازی و سرگرمی پرداختند.

گفتنی است، این اردو با همکاری کتابخانه عمومی شهرستان و نیز سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل و پایگاه ریحانه النبی و اداره صنعت و معدن شهرستان برگزارشد.

در مرکز فرهنگی و هنری سگزآباد، نخستین برنامه با هدف ترویج مصرف بهینه آب با حضور اعضای دختر برگزار شد.

هم‌چنین در استقبال از برگزاری بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه ‌گویی کانون، اولین کارگاه اموزشی قصه گویی برای اعضا در مرکز فرهنگی و هنری اقبالیه برگزار شد.

مهمان ویژه این کارگاه«مهدی مردانی» کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون و نویسنده و شاعر کودک و نوجوان بود و بیش از 50 عضو و شماری از خانواده ها در این برنامه آموزشی حضور داشتند.

گفتگو درباره اصول و فنون قصه گویی و پرسش و پاسخ، از بخش‌های اصلی این نشست آموزشی یک‌روزه بود.

مربیان مرکز فرهنگی و هنری آبیک شماره دو،نیز در تاریخ 1 مرداد 1398، به دیدار بچه های مرکز توانبخشی رشد رفتند.

قصه گویی، شعرخوانی و اجرای نمایش از فعالیت هایی بود که مربیان مرکز برای بچه های این موسسه اجرا کردند. رییس اداره بهزیستی شهرستان آبیک و مشاور امورجوانان فرماندار شهرستان آبیک نیز میهمانان ویژه‌ این برنامه بودند.

این برنامه با مشارکت موسسه سلامت روان بوستان اجرا شد.


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =