برگزاری جشنواره استانی قصه گویی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره ملی قصه گویی در استان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد  کبری اخلاقی نیا چهاشنبه، نهم مرداد ماه در نشست خبری با خبرنگاران، افزود: بیست و دومین جشنواره ملی قصه گویی در سه بخش قصه گویی، فیلم ۹۰ ثانیه ای و بخش علمی با محوریت مقالات اجرایی خواهد شد .

وی اظهارکرد: مرحله استانی جشنواره بین اواخر شهریور تا مهر ماه برگزار می شود .

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پنج نفر از برگزیدگان استانی به مرحله منطقه ای راه خواهند یافت .

اخلاقی نیا با اشاره به برگزاری جلسات پیرامون این جشنواره، تصریح کرد: این جشنواره در سطح استانی، منطقه ای، ملی و بین الملل محقق خواهد شد .

وی ادامه داد: هدفگذاری هایی پیرامون اجرای این برنامه در مرحله استانی انجام گرفته است .

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای پویش فصل گرم کتاب با محوریت سه شهر یاسوج، گچساران و سی سخت خبر داد و بیان کرد: محور اصلی این طرح آشنا سازی خانواده ها با ظرفیت کتاب، افزایش سرانه مطالعه و تشویق به کتابخوانی است .

اخلاقی نیا با اشاره به طرح مانا(مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران) تاکید کرد: این طرح با مشارکت بهزیستی و پوشش مقابله ای در حوزه آسیب های اجتماعی در شهرهای یاسوج، گچساران و باشت اجرا می شود . وی ارتقای جمع محوری با رویکرد مثبت با سطوح ۱۲ مرحله ای را بنیان اجرای طرح دانست و اضافه کرد: همچنین طرح مهارت های مثبت از طرح های نوین با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی در حال اجراست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =