برگزیدگان مسابقه هنری ادبی "خانواده سالم"معرفی شدند

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر مسابقه هنری ادبی خانواده سالم در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و برگزیدگان این مسابقه معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ؛ کبری اخلاقی نیا مدیرکل کانون این استان در این خصوص گفت: این مسابقه با مشارکت دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با موضوع” تصویری از خانواده ایده آل ” در سطح استان برگزار شد.

وی افزود: این برنامه فرهنگی آموزشی با استقبال خوب و ارسال آثار خلاقانه ای از کودکان و نوجوانان هم استانی همراه بود و  500 اثر در این مسابقه به مرحله پایانی راه پیدا کرد و ۱۰ اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

اخلاقی نیا ادامه داد: اقدامات فرهنگی  پیشگیری می‌توانند گروه‌های کم سن وسال و آسیب‌پذیر را در برابر معضل تخریبگر مصون نگه دارند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، سارا مزرعه فرد از مرکز فرهنگی هنری باشت، ستاره ژیلاب و سپهر ملاپور از مرکز فرهنگی هنری سی سخت ، محمد امین شجاعت منش از کتابخانه سیار روستایی دهدشت را برگزیده  و  پریا پیراسته از مرکز فرهنگی هنری دهدشت  را قابل تقدیر از مسابقه هنری خانواده سالم در بخش نقاشی معرفی کرد.

گفتنی است اهورا خلیلی از مرکز فرهنگی هنری شماره یک گچساران ، مهدیه دمورزاده از مرکز فرهنگی هنری لیکک ،مریم ظفرزاده از مرکز فرهنگی هنری  دهدشت و میلاد باقرنیا از مرکز فراگیر کانون به عنوان برگزیدگان و هانیه خدیوی از مرکز فرهنگی هنری شماره یک یاسوج و فاطمه سپهراز مرکز فرهنگی هنری لیکک نیز شایسته تقدیر بخش ادبی داستان کوتاه مسابقه خانواده سالم معرفی شدند.    

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد دارای 18 مرکز فرهنگی هنری ثابت ،سیار و پستی  است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =