«اقیانوس پشت پنجره» بهترین فیلم نوجوان جشنواره اصفهان شد

فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» به کارگردانی بابک نبی‌زاده سه جایزه سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان را از آن خود کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این فیلم موفق به دریافت یک پروانه زرین، یک جایزه اصلی و یک دیپلم افتخار در بخش‌های مختلف این جشنواره شد.

پروانه زرین بهترین فیلم نوجوان و جایزه اصلی یونیسف (صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد) به بابک نبی‌زاده نویسنده و کارگردان فیلم «اقیانوس پشت پنجره» و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نیز به محمد آزادی برای بازی در این فیلم تعلق گرفت.

هم‌چنین جایزه‌ی بهترین فیلم جلوگاه امید از مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودکان در امور بین‌الملل نیز به سیدجلال چاوشیان تهیه کننده و بابک نبی زاده کارگردان فیلم «اقیانوس پشت پنجره» اهدا شد.

در عین حال جایزه‌ی بهترین فیلم بخش جلوگاه امید نیز از سوی شهردار اصفهان به بابک نبی‌زاده وجایزه‌ی بهترین بازیگر شامل دیپلم افتخار و یک دستگاه دوچرخه به محمد آزادی بازیگر نقش برهان از سوی سازمان حمل و نقل شهری اصفهان برای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و ایجاد کسب و کار تعلق گرفت.

فیلم «اقیانوس پشت پنجره» داستان برهان، نوجوان باهوش روستایی در جزیره‌ای دورافتاده و بسیار زیبا است که مردم در آن به سختی زندگی می‌کنند. او گروهی را جمع می‌کند، به نقاط دیدنی جزیره می‌رود و برای گردشگران خارجی موسیقی و نمایش اجرا می‌کند. زندگی رونق می‌گیرد و گردشگران بیش‌تری به جزیره می‌آیند اما یک مشکل بزرگ در راه است....

فیلم بلند سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» به تهیه‌کنندگی سیدجلال چاوشیان، تازه‌ترین تولید سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۹۸ است.

بر همین اساس فیلم پویانمایی‌ «زری زری کاکل زری» اثر مهین جواهریان دیگر اثر جدید کانون نیز در این آیین پروانه زرین بهترین پویانمایی کوتاه جشنواره را به دست آورد.

برگزیدگان سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با حضور مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =