فیلمی دلی و دوست داشتنی/ ورود کانون تأثیرگذار بود

فیلم‌بردار «اقیانوس پشت پنجره» از تولیدات جدید سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این فیلم را اثری منجسم و خوب ارزیابی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حمید مهرافروز فیلم‌بردار فیلم «اقیانوس پشت پنجره» از تولیدات جدید سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کارگردانی بابک نبی‌زاده، درباره روند فیلم‌برداری این اثر سینمایی گفت: پیش‌تر قرار بود که فیلم‌برداری این اثر را در بهمن شروع کنیم ولی با ورود کانون و حمایتی که اتفاق افتاد، فیلم‌برداری «اقیانوس پشت پنجره» در تابستان انجام شد. من نیز به دلیل این‌که فیلم‌نامه را خوانده و دوست داشتم و همچنین فضا را می‌شناختم، این کار را عهده‌دار شدم.

وی ادامه داد: فیلم‌برداری در هوای گرم میناب و همچنین جزیره قشم کار سختی بود ولی از آنجا که کار دلی بود این کار انجام شد. ما فیلم‌برداری «اقیانوس پشت پنجره» را با فرمت 4k انجام دادیم.

مهرافروز با اشاره به فیلم‌برداری روز اول «اقیانوس پشت پنجره» در میناب و باقی روزها در جزیره قشم، درباره ویژگی‌های تصویری این اثر سینمایی یادآور شد: در واقع تصاویر جنوب ایران و مناظر جزیره قشم بخشی از ویژگی‌های این فیلم سینمایی است که به همراه قصه خیلی خوب و جذابی که فیلم دارد و همچنین بازی‌ها و عوامل خوب فیلم، بسیار تأثیرگذار است.

فیلم‌بردار «اقیانوس پشت پنجره» تأکید کرد: این فیلم سینمایی را خیلی دوست دارم و معتقدم که در کل، اثری منسجم و خوب شده است.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: ورود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای ساخت «اقیانوس پشت پنجره» بسیار مؤثر بود و باعث شد تا کار ساخته شود.

یادآوری می‌شود این فیلم به تهیه‌کنندگی سیدجلال چاوشیان، تازه‌ترین تولید سینمایی کانون پرورش فکری در سال 1398 است که نخستین حضور بین‌المللی خود را در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان تجربه می‌کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =