نمایش فیلم‌های جشنواره اصفهان در هفته ملی کودک

آثار به نمایش‌درآمده در سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان هم‌زمان با هفته ملی کودک و در قالب «هفته فیلم کودک» به‌مدت یک هفته به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بنیاد سینمایی فارابی با مشارکت کانون پرورش فکری به‌ منظور فراهم ساختن زمینه‌ای برای دیدار مخاطبان کودک و نوجوان با هنرمندان، منتقدان، اصحاب رسانه، تهیه‌کنندگان، پخش‌کنندگان، سینماگران، نویسندگان و شاعران حوزه کودک و نوجوان، ۶ فیلم منتخب از میان فیلم‌های تحسین شده در سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را در این برنامه نمایش می‌دهد.

بر همین اساس فیلم‌های «اقیانوس پشت پنجره» به کارگردانی بابک نبی‌زاده تازه‌ترین اثر کانون پرورش فکری،  «۲۳ نفر» اثر مهدی جعفری، انیمیشن «بنیامین» ساخته‌ی محسن عنایتی، «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر، «قطار آن شب» از حمیدرضا قطبی، و «تورنا ۲» سیدجواد هاشمی از جمله فیلم‌هایی است که در هفته‌ی فیلم کودک نمایش داده می‌شود.

این برنامه از ۱۳ تا ۱۸ مهر ۱۳۹۸ هر روز از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سالن زنده‌یاد عباس کیارستمی بنیاد سینمایی فارابی واقع در خیابان سی تیر تهران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =