گرگم و گله می‌برم جایزه بزرگ انیمیشن پاریس را گرفت

پویانمایی «گرگم و گله می‌برم» از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش مسابقه جهانی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های انیمیشن پاریس موفق به دریافت جایزه بزرگ شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این فیلم  کوتاه 8 دقیقه‌ای آخرین ساخته‌ی امیر هوشنگ معین است که پیش از این نیز موفق به دریافت جوایز متعددی از جشنواره‌های ملی و بین‌المللی شده است.

براساس این گزارش جایزه نیوفیس از بیست‌ودومین جشنواره «مدیا آرت» ژاپن، جایزه بهترین فیلم کودکان از جشنواره «گلدن کوکر» بلغارستان، جایزه بهترین انیمیشن کوتاه از جشنواره فیلم تریپولی لبنان و جایزه‌ی بهترین فیلم بخش رویاهای کودکانه جشنواره  فیلم‌های انیمیشن «اینسومنیا» روسیه از جمله موفقیت‌های این اثر پویانمایی است.

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های انیمیشن پاریس رویدادی رقابتی و شامل بخش‌هایی از جمله بهترین فیلم، دانشجوئی، جهانی، مخاطبان و جوانان است که هربخش، جوایز ویژه‌ی به خود را اعطا کرد.

دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های انیمیشن پاریس از 26 شهریور تا اول مهر 1398 (17تا 23 سپتامبر 2019) در شهر پاریس کشور فرانسه  برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =