کد خبر: 291473
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
گرگم و گله می‌برم راهی آرژانتین شد

پویانمایی «گرگم و گله می‌برم» در بخش فیلم کوتاه مسابقه بین‌الملل پنجمین جشنواره فیلم انیمیشن، بازی‌های ویدئویی و هنرهای دیجیتال BIT BANG با ۳۲ فیلم از کشورهای مختلف دنیا رقابت می‌کند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این جشنواره از ۳ تا ۷ مهر ۱۳۹۸ (۲۵ تا ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۹)، در شهر بوینوس آیرس کشور آرژانتین برگزار می‌شود.

فیلم «گرگم و گله می‌برم» داستان آشنای گرگ و بزغاله‌ها با اجرای کودکان به شکل نمایشِ عروسکی در مدرسه است، بزِ مادر در فراق بزغاله‌هایش و گرگِ خشمگین، با هم رودررو می‌شوند. مثل همیشه گرگ شکست می‌خورد، اما پشت نقاب گرگ، پسربچه‌ای بسیار غمگین وجود دارد.

آثار شرکت کننده در پنجمین جشنواره بین المللی فیلم انیمیشن، بازی‌های ویدئویی و هنرهای دیجیتال BIT BANG  با هدف معرفی فیلم‌های هنری خلاق در شش بخش نمایش داده می‌شود.

برگزاری کارگاه‌های انیمیشن، سمینار و کنفرانس به صورت رایگان برای علاقه‌مندان هنر انیمیشن در مدرسه داوینچی از برنامه‌های جنبی این رویداد هنری است.

«گرگم و گله می‌برم» در ماه‌های گذشته موفقیت‌های فراوانی را در جشنواره‌های بین‌المللی کسب کرده است و در دو هفته اخیر موفق شد دو جایزه از پاریس و کره‌جنوبی را به خود اختصاص دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =