«کودک، آموزش، سلامت و ایمنی» در مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان

مربیان کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان همراه با کارشناسان بهداشت در روز «کودک، آموزش، سلامت و ایمنی» پیام‌آوران سلامتی برای کودکان استان شدند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه برنامه‌های روز «کودک، آموزش، سلامت و ایمنی» در مراکز فرهنگی هنری استان برگزار شد.

با توجه به اهمیت آموزش در زمینه‌های گوناگون، به ویژه سلامت و ایمنی و نام‌گذاری یک روز از هفته‌ی ملی کودک با عنوان «کودک، آموزش، سلامت و ایمنی» مربیان کانون با دعوت از کارشناسان حوزه‌ی سلامت و ایمنی، ویژه برنامه‌هایی برای اعضا و دانش‌آموزان اجرا کردند.

کارشناسان تغذیه و بهداشت با حضور در مراکز در خصوص اهمیت این دو موضوع در سلامت انسان‌ها سخن گفتند و در خصوص بهداشت فردی و اهمیت «نه» گفتن برای مخاطبان خود صحبت کردند.

نحوه‌ی برخورد صحیح در موقعیت‌های گوناگون، ویزیت رایگان و جلوگیری از به خطر افتادن سلامت روانی دیگر موضوعاتی بود که به آنها پرداخته شد.

قصه گویی، برگزاری کارگاه‌های ادبی، هنری و رعایت حریم شخصی دیگر بخش‌های برنامه‌های این روز بود که در مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو ایرانشهر، چابهار، شماره یک و دو خاش، شماره یک و دو زابل، زهک، سرباز، میرجاوه، نیمروز، شماره دو زاهدان، هامون، کنارک و دلگان اجرا شد.

گفتنی است تعدادی از مربیان هم با حضور در کلاس‌های درس این ویژه‌برنامه‌ها را برای دانش‌آموزان برگزار کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =