کودکان بستری در بیمارستان‌ها از برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک بهره‌مند شدند

هم‌زمان با هفته‌ی ملی و روز جهانی کودک در شهرهای مختلف مسوولان، مربیان و اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در بخش کودکان بیمارستان‌ها ضمن عیادت از کودکان بیمار به اجرای برنامه‌های شاد برای آن‌ها پرداختند.

عیادت از کودکان در بیمارستان شهید مطهری ارومیه

در دومین روز از هفته ملی کودک جمعی از مسوولان استانی به همراه مربیان و اعضای کانون به عیادت از کودکان بیمار بستری در بیمارستان شهید مطهری ارومیه رفتند.

دومین روز هفته ملی کودک با عنوان «کودک، آموزش، سلامت و ایمنی» نام‌گذاری شده است بر همین اساس مدیران کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، امور بانوان و خانواده استانداری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به همراه تعدادی از کودکان عضو مراکز کانون ارومیه در این برنامه شرکت کردند.

اهدای بسته‌های فرهنگی شامل اسباب‌بازی و نوشت‌افزار به کودکان بستری و گفت‌وگوی مسئولان با آنان پایان بخش این برنامه بود.

عیادت از کودکان بیمار در بخش اطفال بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج

کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در دومین روز هفته‌ی ملی کودک با حضور در بخش اطفال بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج از کودکان بستری در این بخش عیادت کردند.

در این مراسم ضمن عیادت از کودکان بستری در بخش اطفال، برنامه‌های مفرحی شامل قصه‌گویی ،شعرخوانی و نمایش عروسکی برای کودکان برگزار شد و در پایان نیز گل و بسته‌های فرهنگی به کودکان اهدا شد.

عیادت از کودکان بیمار در بیمارستان بعثت سنندج

کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان به مناسبت گرامی‌داشت هفته ملی کودک، از کودکان بستری در بیمارستان بعثت سنندج عیادت کردند.

بر همین اساس عیادت از کودکان بیمار با اهدای کتاب، تبریک هفته ملی کودک و آرزوی سلامتی برای آن‌ها و قدردانی از کارکنان شاغل بخش کودکان بیمارستان بعثت سنندج همراه بود.

عیادت از کودکان بیمار در بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد

در سومین روز از هفته ملی کودک جمعی از مسئولان استان خراسان شمالی به عیادت از کودکان بیمار بستری در بیمارستان امام حسن(ع) شهر بجنورد رفتند.

بر اساس این خبر اسماعیل عسکری سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی به همراه مسئولانی از دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش، بهزیستی و دیگر نهادهای عضو کمیته کودک و نوجوان هفته‌ی ملی کودک از کودکان بستری در این بیمارستان عیادت کردند.

در این دیدار نیز مسوولان و مربیان کانون ضمن آرزوی بهبودی و سلامتی برای بیماران به کودکان کتاب اهدا کردند.

هفته ملی کودک و عیادت از کودکان در بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان

به مناسبت گرامی‌داشت هفته ملی و روز جهانی کودک، مسوولان کانون پرورش فکری، اداره‌کل بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی از کودکان و نوزادان بستری در بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان عیادت کردند.

براساس این خبر مسوولان استانی و مربیان کانون زنجان با حضور در بخش اطفال این مرکز آموزشی درمانی و ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی برای آن ها با اهدای کتاب و اجرای برنامه‌هایی از قبیل قصه‌گویی و نمایش تلاش کردند در این روز لبخند را بر لبان این کودکان بنشانند و روزی شاد را برای آن‌ها رقم بزنند.

در سومین روز هفته ملی کودک از کودکان بیمار مازندران عیادت شد

سومین روز هفته ملی کودک با عیادت از کودکان بیمار در بخش اطفال بیمارستان بوعلی شهر ساری در استان مازندران و اهدای کتاب و اسباب‌بازی به آنان همراه بود.

مدیر کل کانون مازندران با همراهی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، کارشناسان کانون و نمایندگان شبکه بهداشت و درمان استان مازندران در این برنامه شرکت داشتند.

اجرای نمایش‌های عروسکی از سوی مربیان کانون برای ایجاد نشاط و شادی کودکان از جمله برنامه‌های اجرایی در این بیمارستان بود.

مربیان مراکز فرهنگی هنری جهرم به عیادت کودکان بیمار رفتند

عیادت از کودکان بیمار اولین برنامه مربیان جهرم در اولین روز از هفته ملی کودک بود که در آن کودکان بستری در بیمارستان شهید مطهری جهرم دقایقی را پای قصه‌گویی مربیان نشستند، با عروسک‌ها همراه شدند و هدیه دریافت کردند.

برپایی کارگاه «جلوگیری از آسیب‌های کودکان» در مرکز فرهنگی‌هنری کانون جهرم دیگر برنامه‌های این هفته بود که با همکاری معاونت بهداشتی جهرم برای خانواده‌ها برگزار شد تا راه‌های کاهش آسیب‌های کودکان، چگونگی مراقبت از سلامت کودکان و نکات مهم دیگری را در مورد سوانح و حوادث کودکان بیاموزند.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار جهرم، مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان جهرم نیز در برنامه‌های مرکز فرهنگی‌هنری کانون این شهر حضور داشتند.

عیادت از کودکان بیمار در بیمارستان امیر کبیر اراک

در پنجمین روز از هفته ملی کودک جمعی ازمسئولان استان مرکزی از کودکان بستری در بیمارستان امیر کبیر اراک عیادت کردند.

در این مراسم سید احمد سجادی مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری حضور داشت و از کانون به خاطر تدارک این برنامه در هفته ملی کودک تشکر کرد.

جهانبخش قنبری مدیرکل کانون مرکزی نیز گفت: همه کودکان به گردن ما حق دارند و وظیفه خود می‌دانیم برای تمامی کودکان و نوجوانان در این ایام برنامه‌های ویژه‌تری داشته باشیم.

محمدرضا جیریایی مدیرکل بیمه سلامت، سید محمد جمالیان رییس دانشگاه علوم‌ پزشکی اراک، طاهر احمدی رییس سازمان نظام پزشکی، مدیران آموزش و پرورش و... در این برنامه حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =