چگونگی تربیت اقتصادی کودک و نوجوان بررسی می‌شود

هفتادونهمین نشست توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی با موضوع «تربیت اقتصادی کودک و نوجوان» در کتاب‌خانه‌ی مرجع کانون پرورش فکری برپا می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نشست عادل پیغامی مدرس دانشگاه امام صادق‌(ع) و مهدی طغیانی عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان در زمینه‌ی «چیستی تربیت اقتصادی و سواد مالی»، «ابزارهای مطرح در تربیت اقتصادی و سواد مالی» و «تربیت اقتصادی و مالی در کتاب کودک» سخنرانی خواهند کرد.

هم‌چنین هم‌زمان با برپایی نشست توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی کتاب‌هایی با موضوع «اقتصاد و کودک و نوجوان» نیز در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

هفتادونهمین نشست توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی از ساعت ۱۴ تا ۱۶ روز ۲۹ مهر ۱۳۹۸ در کتاب‌خانه‌ مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالداسلامبولی، پلاک ۲۴ (ساختمان شهید ملک‌شامران) برپا می‌شود و حضور تمامی علاقه‌مندان در این نشست آزاد است.

گفتنی‌است مجموعه نشست‌های توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی با موضوع‌های مختلف با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران هر حوزه دوشنبه آخر هر ماه در این کتاب‌خانه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =