استمرار استکبارستیزی در یوم‌الله ۱۳ آبان

کارکنان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان گیلان با اجرای فعالیت‌های هدف‌مند و حضور پرشور در راهپیمایی روز سیزدهم‌ آبان، روحیه آزادی‌خواهی و استکبارستیزی خود را به تصویرکشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، یوم‌الله ۱۳ آبان امسال نیز هم‌چون سال‌های گذشته، نماد آزادی‌خواهی و فرصتی برای نمایش روحیه استکبارستیزی مردم ایران اسلامی‌شد و دراین میان کارکنان و اعضای کانون پرورش فکری ضمن هم‌گامی با راه‌پیمایان و حمایت از استقلال‌طلبی ملت‌های ستمدیده، با اجرای فعالیت‌های هدف‌مند  و خلاقانه، به ارایه‌ی تصویری روشن از اهداف نظام در نام‌گذاری «روزملی مبارزه با استکبارجهانی» پرداختند.

این ویژه‌نامه‌ها در مرکز استان، با برپایی ایستگاه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی «روزماندگار»، در میدان شهدای ذهاب شهر رشت همراه‌بود و مربیان این نهاد  ضمن تشریح رویدادهای مهم این روز برای کودکان و نوجوانان ایران اسلامی، از نقش دولت آمریکا در این رخدادها برای مخاطبان سخن‌گفتند.

برهمین‌اساس، معرفی کتاب‌هایی با موضوع «تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه»، «شهادت دانش‌آموزان از سوی دژخیمان رژیم پهلوی» و «تسخیر لانه‌ی جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره)» ازدیگر برنامه‌های این روز بود و در همین‌حال مربیان کانون به اجرای قصه‌گویی، خوانش‌شعر، آموزش کاردستی و همراهی با کودکان و نوجوانان در تکمیل پیمان‌نامه اقدام‌کردند.

ویژه‌برنامه‌های این روز هم‌چنین با چهره‌آرایی مخاطبان در مسیر راه‌پیمایان یوم الله روز۱۳ آبان همراه‌بود و مربیان کانون به ترسیم پرچم مقدس ایران اسلامی بر گونه‌های آینده‌سازان ایران اسلامی پرداختند.

حضورمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، فرماندار شهر رشت، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی ازمسوولان استانی، از ایستگاه «روزماندگار» و همراهی با فعالیت‌های کتاب‌محور مربیان کانون، ازدیگر نقطه‌های روشن این روز محسوب‌می‌شد.

برپایه این گزارش، یوم‌الله ۱۳ آبان در مراکز فرهنگی هنری این نهاد در سراسر استان گیلان نیز همراهی مربیان، اعضا و خانواده‌ها را به‌دنبال‌داشت و تصویری از روحیه آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی مردمان این دیار ارایه‌داد.

شرکت در راه‌پیمایی «روزملی مبارزه با استکبارجهانی»، اجرای فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری و تبیین ضرورت‌های صیانت از استقلال و پاس‌داشت روحیه‌ی آزادی‌خواهی برای کودکان و نوجوانان، ازدیگر برنامه‌های مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به‌شمارمی‌رفت.     ‌

برپایی کارگاه آموزش کاردستی از سوی مربیان
امضای پیمان‌نامه با عنوان«من عهدمی‌بندم....»
حضور مسوولان استانی درغرفه کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =