کد خبر: 292744
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
بازدید 469
نخستین جلسه انجمن عکاسی کانون استان اردبیل

مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل در نخستین جلسه انجمن عکاسی ضمن اشاره به رویکردهای اخیر کانون کشور در شکل‌گیری انجمن‌ها و تأثیر آن در پایدارسازی اعضا، گفت: با توجه به اینکه کودکان نقش پررنگ‌تری نسبت به نوجوانان و اعضای ارشد در فعالیت‌های کانون دارند، این رویکرد می‌تواند ارتباط تخصصی آن‌ها را در قالب انجمن‌ها تقویت کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده در ادامه تصریح کرد: عکاسی از ملزومات زندگی روزمره مردم شده و با توجه به پیدایش و توسعه فناوری‌ها و به ویژه موبایل، هر سوژه‌ای می‌تواند موضوع عکاسی قرار گیرد و انجمن عکاسی می‌تواند در این زمینه رویکرد دقیق و علمی را در این رشته هنری موجب شود.

مدیرکل کانون استان ادامه داد: حمایت از انجمن‌ها و بسترسازی‌های لازم برای فعالیت فراگیر و مؤثر آن‌ها، از اولویت‌های سازمانی کانون است و آغاز بکار و فعالیت انجمن‌های ادبی، نمایش، سرود، عکاسی و نقاشی در استان، نویدبخش فصلی نوین در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی خواهد بود.

در ادامه جلسه، داریوش علومی، معاون فرهنگی به جذابیت در دسترس بودن عکاسی اشاره کرد و آن را هنری با ظرفیت‌های بالا برشمرد. او در ادامه از مربیان عضو انجمن خواست در عضوگیری از اعضای نوجوان و ارشد به ملاک‌های آیین‌نامه عکاسی توجه کنند و هنرمندانی را به این انجمن معرفی نمایند که توانایی و قابلیت لازم را داشته باشند.

در بخش بعدی، کیوان باقلاچی مربی مسئول مرکز شماره دو کانون اردبیل و مسئول انجمن عکاسی به شرح آیین‌نامه پرداخت و در خصوص عضویت و شرایط آن نکاتی را یادآور شد. در پایان جلسه اعضای حاضر بابیان دیدگاه‌های خود در زمینه محتوای جلسات و زمان برگزاری آن‌ها، به بحث و تبادل‌نظر پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

گفتنی است نخستین جلسه انجمن عکاسی کانون پرورش فکری استان اردبیل با حضور اعضا، صبح روز سه‌شنبه ۱۴ آبان ماه ۱۳۹۸ در مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ اردبیل برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =