پرورش خلاقیت اعضای نوجوانان قمی در مسابقه «عصر ایده» و «عصر طلایی»

ویژه‌برنامه «عصر ایده» و «عصر طلایی» با هدف جذب و ماندگاری اعضای نوجوان و همچنین کشف و پرورش استعداد آنها از تیر ۱۳۹۸ آغاز و تا پایان شهریور به مدت ۳ ماه در مجتمع فرهنگی‌هنری مرکز شماره ۱۰ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان قم، مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری مرکز شماره ۱۰ مسابقه‌ای با عنوان «عصر ایده» و «عصر طلایی» ویژه اعضای نوجوان مرکز برگزار کرد.

از آنجا که گروه اجرایی این مسابقه، داور، ناظر، انتظامات و گروه انفورماتیک و پشتیبانی، به صورت کامل از نوجوانان مرکز انتخاب شد آنها به صورت خلاقانه تمام نیازها در طراحی جام‌ها، معرفی‌ها و باقی مراحل این مسابقه را از دورریختنی‌ها استفاده کردند.

این ویژه‌برنامه که در پی جذب و ماندگاری اعضای نوجوان و همچنین کشف استعداد آنها و در نهایت پرورش آن انجام شد از تیر ۱۳۹۸ آغاز و تا پایان شهریور ادامه داشت.

با ثبت‌نام و اجرای بیش از ۵۰ فعالیت در قالب نمایش، دوبله، تحقیق علمی، نقالی، قصه‌گویی، شعرخوانی، نثر ادبی و سایر حرکات خلاقانه و بدیع در نهایت ۹ اثر برگزیده به مرحله‌ی آخر رسید.

آخرین مرحله از این مسابقات با استقبال بسیار خوب اعضای کودک و نوجوان و خانواده‌ی آنها با شعار «عصر ما: عصر توانایی» در ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ در سالن کتابخانه مرجع مجتمع کانون استان قم برگزار شد و ۹ اجرا در دو سطح گروهی و انفرادی با هم به رقابت پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =