«شکل‌ها و حرف‌ها» برگزیده مسابقه «کتاب دوست‌داشتنی من» شد

پویانمایی«شکل‌ها و حرف‌ها» اثرمشترک «نیایش شریفی» و «وندا چراغی» اعضای مرکز شماره ۱ کانون بندرانزلی، عنوان برتر مسابقه کشوری «کتاب دوست‌داشتنی من» را با بهره‌گیری از ابزار پویانمایی به خود اختصاص‌داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، معرفی‌کتاب یکی از شیوه‌های مربیان کانون برای  علاقه‌مندسازی اعضا به مطالعه و کتاب‌خوانی است و مسابقه‌ی«کتاب دوست داشتنی من» که به انتخاب شیوه‌ها و ابزارهای متفاوت و جدید برای معرفی کتاب و ترویج کتاب‌خوانی از سوی کودکان و نوجوانان می‌پردازد نیز به همین منظور برنامه‌ریزی و به مرحله‌اجرا گذاشته‌شد.

برپایه این گزارش، با فراخوان این مسابقه کانون در تابستان ۱۳۹۸،  پنج اثر در زمینه کتاب‌سازی، ۲۲ اثر در بخش معرفی کتاب، ۱۰ اثر دربخش فیلم، ۱ کلیپ و ۳ اثر دربخش پویانمایی، به واحد آفرینش‌های فرهنگی کانون گیلان ارسال و پس ازداوری در استان، ۲ فیلم و ۳ پویانمایی برگزیده به اداره‌کل آفرینش‌های فرهنگی در تهران ارسال‌شد.

برهمین اساس، گروه داوری معاونت فرهنگی کانون شامل: مامک یحیی‌پور، ملیحه باقری و مریم خاکسار تهرانی، نیز از میان ۲هزار و ۲ اثر ارسالی ۲ هزار و ۷۰۰ کودک و نوجوان عضو مراکز کانون سراسر کشوردر قالب فیلم، کلیپ، انیمیشن، معرفی دیواری کتاب و کتاب‌سازی ۱۰اثر را به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب‌کردند.

این آثار درمیان ۲۵۹ اثر برگزیده ارسالی به اداره‌کل آفرینش‌های فرهنگی کانون در تهران که ۱۱۱ اثر به بخش فیلم، کلیپ و انیمیشن و ۱۴۸ اثر به معرفی دیواری و کتاب‌سازی اختصاص داشت، انتخاب و پویانمایی«شکل‌ها و حرف‌ها»، اثر مشترک «نیایش شریفی » و «وندا چراغی»، از اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ کانون بندرانزلی با هدایت «سحرترابی»، مربی هنری این مجموعه درجمع ۱۰ اثر برتر این مسابقه قرارگرفت.

مسابقه «کتاب دوست داشتنی من» سال ۱۳۹۸ در مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر کشور اجرایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =