کودکان و نوجوانان ایرانی برگزیده مسابقه نقاشی هیکاری کشور ژاپن شدند

۱۰ عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزیده مسابقه نقاشی هیکاری کشور ژاپن شده‌اند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بیست و ششمین مسابقه بین‌المللی نقاشی انجمن «هیکاری» کشور ژاپن در سال ۲۰۱۸ با موضوع‌های کشاورزی، زمین کشاورزی، طبیعت، محیط زیست، مردم و خانواده برگزار شد.

بر این اساس، ستاره شاه ویسی ۹ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون کرمانشاه نشان طلایی و لوح تقدیر این مسابقه را از آن خود کرده است.

هم‌چنین، هلیا کریمی ۸ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون شیراز، هستی رودبارانی ۹ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲۱ کانون تهران، آرتین سلیمانی ۹ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون بوکان استان آذربایجان غربی، ایلیا چراغی ۹ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره ۱۰ کانون کرمانشاه، فاطمه معمر ۱۴ساله از کانون پارس‌آباد استان اردبیل نشان برنزی و لوح تقدیر این دوره از مسابقه را کسب کرده‌اند.

در این میان، دیپلم افتخار این مسابقه به الهام قرنجیکی ۷ ساله از کانون گمیشان استان گلستان، ستاره نثاری ۷ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲۲ کانون تهران، باران دیده‌بان ۹ ساله از مرکز کانون دزفول استان خوزستان، مریم یزدانی ۱۵ ساله از کانون اهواز استان خوزستان تعلق گرفته است.

بر اساس این خبر، از بین ۱۸۱۴۶ اثر رسیده از ۷۶ کشور جهان، ۱۰ نفر از اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون جایزه این مسابقه را از آن خود کرده‌اند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال ۱۰۵۹ اثر نقاشی در این مسابقه شرکت کرده است.

نقاشی‌های کودکان برگزیده بیست و ششمین مسابقه بین‌المللی نقاشی انجمن «هیکاری» کشور ژاپن در سال ۲۰۱۸ را این‌جا ببینید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =