نخستین مهرواره سرود «آفرینش» کانون در حال برگزاری است

نخستین مهرواره‌ سراسری سرود «آفرینش» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» با برگزاری مهرواره سرود استان کردستان آغاز شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این مهرواره که با شعار «آینده ساختنی است» برگزار می‌شود، گروه‌های مختلف هر استان در دو بخش «سرود نمایش» و «نماهنگ» با هم به رقابت می‌پردازند تا از این میان آنان سه گروه انتخاب و به اداره کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون معرفی شوند.

زمان برگزاری مهرواره‌های استانی که ویژه اعضا و مربیان کانون است از ٨ آبان تا ٨ دی ۱۳۹۸، و فرصت ارسال آثار برگزیده به ستاد تا ۱۵ دی تعیین شده است.

بر همین اساس، پس از برگزاری مهرواره سرود در استان کردستان، استان‌های تهران و چهارمحال و بختیاری این رویداد را برگزار خواهند کرد و استان البرز به عنوان آخرین استان برگزار کننده این مهرواره است.

پس از آن، آثار برگزیده مهرواره‌های استانی به دبیرخانه مرکزی این رویداد ارسال و از سوی هیئت داوران بررسی می‌شود و در پایان هفت گروه برگزیده پایانی وارد مرحله کشوری خواهند شد.

هدف از برگزاری مهرواره سرود، تقویت روحیه مشارکت، همکاری، نشاط و شادابی در مخاطبان، کشف و پرورش استعداد و شکوفایی خلاقیت و مهارت‌افزایی و پایدارسازی اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون  است.

یادآوری می‌شود مرحله کشوری «مهرواره سرود» کانون از ۱۴ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ با میزبانی استان گیلان برگزار خواهد شد.

پوستر مهرواره‌های سرود استانی از سوی محمد نباتی‌نژاد طراحی شده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تدریج اسامی آثار راه‌یافته به مرحله پایانی داوری را معرفی می‌کند...

برگزیدگان مهرواره سرود کانون کردستان معرفی شدند

مهرواره سرود کانون استان کردستان با رقابت شش گروه راه‌یافته به مرحله استانی شامل گروه دختران موچش، صاحب در دو گروه جداگانه دختران و پسران، کامیاران، قروه و سنندج برگزار شد که در پایان سه گروه «موچش»، «کامیاران» و «صاحب» برگزیده و به مرحله بعد راه یافتند.

بر همین اساس، سرودهای این گروه‌ها به‌دلیل دارا بودن شاخص‌های موسیقی در حوزه سرود، شعرهای با محتوا و آموزنده، پیام و هماهنگی گروه و حرکات نمایشی موفق به دریافت جایزه و لوح تقدیر مهرواره شدند.

داوری این مهرواره را امین رحیمی، سیدیاسر هاشم‌زاده و رامین شیخالاسلامی‌وطنی از کارشناسان و بزرگان موسیقی کردستان بر عهده داشتند.

برگزیدگان مهرواره سرود آفرینش در ارومیه معرفی شدند

مرحله استانی نخستین مهرواره سرود آفرینش با حضور ۱۱ گروه سرود و پنج نماهنگ راه‌یافته از مراکز کانون سراسر استان آذربایجان غربی به این مرحله برگزار شد.

بر اساس این گزارش هیأت داوران مهرواره متشکل: از شهباز شاهین پور، احسان احمدی‌تبار و زهرا آبسوران گروه سرود «وطن» از مرکز شماره ۲ کانون مهاباد به سرپرستی شیدا نصرتی را به عنوان نخست، گروه سرود «جهان من» از مرکز شماره ۲ مهاباد به سرپرستی شادی پاکزاد را دوم و گروه سرود «آینده سازانیم ما» از مرکز شماره ۳ ارومیه به سرپرستی امیر جهانپور  را به عنوان رتبه سوم مرحله استانی نخستین مهرواره سرود آفرینش معرفی کردند.

آئین پایانی مرحله استانی نخستین مهرواره سرود آفرینش در مجتمع شهید فرخی ارومیه برگزار شد.

برگزیدگان مهرواره‌ی سرود آفرینش در استان سمنان معرفی شدند

آیین اختتامیه نخستین مهرواره‌ی سرود آفرینش که عصر روز ۲۱ آذر۱۳۹۸ با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، جمعی از مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مشارکتی به میزبانی شهرستان گرمسار در فرهنگسرای خورشید تابان برگزار شد

بر اساس این گزارش هیات داوران متشکل از سیدحسن میرشفیعی، سینا فرزامی‌راد و مهرناز نصیری در این مرحله گروه سرود اعضای دختر مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون سمنان به سرپرستی سمیه مجیدی، اعضای پسر انجمن سرود آفرینش سمنان به سرپرستی راحله دانایی و اعضای دختر مرکز فرهنگی‌هنری کانون بسطام به سرپرستی فریده محمدی را به عنوان گروه‌های برگزیده معرفی کردند.

بر همین اساس در این آیین از تمامی اعضا و مربیان گروه‌های سرود تجلیل شد.

برگزیدگان مهرواره سرود استان خراسان شمالی معرفی شدند

بر اساس این گزارش هیات داوران مرحله استانی این مهرواره متشکل از: محمد حسین رضایی،آرمان حمیدی و یلدا شعبانی گروه «قاصدک» به رهبری محمد تقی‌زاده را به خاطر انسجام و هماهنگی موسیقی، همسرایی، رهبری و هدایت به عنوان  منتخب اول و گروه «رنگین کمان» به رهبری  صبرا پوستینچی را به دلیل استفاده از تکنیک‌های آوایی و انتخاب گام صدایی مناسب و تنظیم و خلاقیت به عنوان منتخب دوم به مرحله کشوری معرفی کردند.

سیستان و بلوچستان سرودخوانان برتر خود را شناخت

برگزیدگان نخستین مهرواره سرود آفرینش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان معرفی شدند.

آیین اختتامیه‌ی این رویداد عصر سه‌شنبه ۲۶ آذرماه ۱۳۹۸ به میزبانی شهرستان زاهدان در سالن سینمای کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

بر اساس این خبر هیات داوران این مهرواره‌، متشکل از عالیه سجادی، مهدیه زراعتی، و پوریا ملایی‌قاسمی گروه اعضای دختر مرکز فرهنگی‌هنری بُنجار به رهبری ملیحه طوفانی، اعضای دختر مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو زابل به رهبری معصمه نورا  و اعضای دختر مرکز فرهنگی‌هنری شماره چهار زاهدان به رهبری زهرا زرگر را به عنوان برگزیدگان این مرحله را معرفی کردند.

مهرواره «سرود آفرینش» کانون گلستان به کار خود پایان داد

آیین اختتامیه‌ی نخستین مهرواره‌ی استانی سرود آفرینش با شعار «نغمه‌های خوش فردا» عصر روز ۵ دی ۱۳۹۸ در مجتمع فرهنگی هنری کانون گرگان برگزار شد.

بر اساس رأی داوران این مهرواره متشکل از فرخ ملک‌محمودی، ابوذر اسماعیلی و سمیه رئوفی گروه‌های سرود مرکز فرهنگی هنری کانون رامیان، مرکز فرهنگی هنری کانون شماره دو گنبدکاووس و مرکز فرهنگی هنری کانون علی آباد کتول به‌عنوان گروه‌های برتر معرفی و به مرحله کشوری راه یافتند.

مهرواره «سرود آفرینش» استان اردبیل برگزیدگان خود را شناخت

هیات داوران این مهرواره متشکل از بهاءالدین خراسانی، علی نخستین‌شاکر و داریوش علومی، آثار گروه‌های برگزیده شامل مراکز ۲ ، ۴ و ۵ کانون اردبیل جهت بررسی و اعلام نظر نهایی به دبیرخانه مهرواره سراسری سرود آفرینش معرفی کردند.

نخستین مهرواره سرود آفرینش خراسان جنوبی به کار خود پایان داد

هیات داوران نخستین مهرواره سرود آفرینش استان خراسان جنوبی متشکل از عادل قاسمی، حسین عباس‌زاده و حمیده رونقی سرود «موزه جنگ» از مرکز فرهنگی و هنری شماره سه بیرجند، سرود «زیبای زیبا آفرین» از مرکز فرهنگی و هنری دو بیرجند وسرود «‌کانون ماوای من‌» از مرکز فرهنگی و هنری شهرستان فردوس را به عنوان سه گروه راه یافته به مرحله کشوری معرفی کردند.

نخستین مهرواره سرود آفرینش مازندران برگزیدگان خود را شناخت

این مهرواره ۵ دی ۱۳۹۸ با حضور مسوولان اداری و عموم علاقه‌مندان شهرستان چالوس در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری این شهرستان برگزار شد.

بر همین اساس با رای هیات داوران، گروه سرود مرکز شماره ۱ ساری با عنوان «هاچین و واچین»، گروه سرود مرکز نوشهر با عنوان « کانون» و گروه سرود مرکز رامسر با عنوان «مازندران زیبا» به عنولن برگزیده معرفی شدند.

«نغمه‌های روشن فردا» در کرمان طنین‌انداز شد

نخستین مهرواره سرود آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان برگزار و برگزیده‌ها اعلام شد.

هیات داوران این مهرواره متشکل از حسین خسرویان، محمد انورالاسلام و مهدی قاسمی گروه سرود «بازی‌های محلی» را حائز رتبه اول و گروه سرود مرکز فرهنگی‌هنری کانون چترود با عنوان «مهمان کم‌رو» را حائز رتبه دوم دانستند و به دبیرخانه کشوری معرفی کردند.

برگزیدگان مهرواره «سرود آفرینش» کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

بر اساس رأی داوران این مهرواره متشکل از سید حسین موسوی، علی شمس و رضا سلیمانی‌فر گروه‌های سرود گروه مرکز فرهنگی‌هنری کانون شماره دو یاسوج، مرکز فرهنگی‌هنری لیکک و مرکز فرهنگی هنری کبکیان  به‌عنوان گروه‌های برتر معرفی و به مرحله کشوری راه یافتند.

مرحله استانی نخستین مهرواره "سرود آفرینش" در تبریز برگزار شد

با نظر هیئت داوران گروه‌های سرود مراکز کانون در اهر به رهبری بابک اسلامی ، کلیبر به رهبری فاطمه زارعی و مرکز شماره ۳ تبریز به رهبری سولماز صادق‌زاده به عنوان راه یافتگان استان به مهرواره کشوری مهرواره سرود که اسفند ماه برگزار خواهد شد معرفی شدند.

نخستین مهرواره «سرود آفرینش» کانون لرستان به کارخود پایان داد
هیئت داوران پس از اجرای گروه‌های شرکت کننده، وقرائت بیانیه، ۳ گروه برگزیده را به اسامی؛ گروه سرود مرکز الیگودرز، گروه سرود مرکز پلدختر و گروه سرود مرکز شماره۴ خرم‌آباد را به عنوان برگزیده انتخاب و برای شرکت در جشنواره مرحله کشوری این رقابت معرفی کردند.

برگزیدگان مهرواره «سرود آفرینش» هرمزگان معرفی شدند

داوران مهرواره سرود آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان متشکل: احمد توحدی، مصیب داوری و فاطمه غلامزاده گروه سرود مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری میناب، شماره چهار بندرعباس و فین را به عنوان برگزیده برای راه‌یابی به مرحله کشوری این رقابت‌ها معرفی کردند.

برگزیدگان نخستین مهرواره «سرود آفرینش» فارس معرفی شدند
بر اساس رأی داوران این مهرواره متشکل از محمد علی بهزاد، حسین صدر ارحامی و فرهاد یمین گروه‌های سرود مرکز فرهنگی‌هنری کانون شماره سه کانون شیراز، مرکز فرهنگی‌هنری کانون فسا و مرکز فرهنگی هنری کانون لارستان به‌عنوان گروه‌های برتر معرفی و به مرحله کشوری راه یافتند.

برترین‌های مهرواره استانی سرود گیلان معرفی‌شدند

گروه داوری متشکل از: غلامرضا ورعی، داوود مسیح‌زاده و پیام فلاحتی گروه  سرود «گیلانه‌زاکان» از مرکز فرهنگی‌هنری کانون لاهیجان و «دنیای پنهان دختران» از مرکز فرهنگی‌هنری مجتمع کانون رشت و «تاریخ عشق»، ازمرکز فرهنگی‌هنری کانون شفت را به‌عنوان گروه‌های برتر معرفی‌کردند.

مهرواره استانی سرود آفرینش در اصفهان به کار خود پایان داد

براساس رای هیئت داوران متشکل از مهرداد جیحونی، مهدی رحمانی و شکوفه آقاکثیری گروه‌های سرود مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره سه اصفهان، مرکز نجوم و گروه انجمن سرود کانون اصفهان به ترتیب عنوان رتبه‌های اول تا سوم برای راه‌یابی به مرحله کشوری معرفی شدند.

برگزیدگان مرحله‌ استانی مهرواره «سرود آفرینش» در البرز معرفی شدند

بر اساس رأی داوران این مهرواره متشکل از مریم کوچکی، پریسا افتخاری‌مقدم و نازنین‌زهرا دل‌رابد  از میان ۸ گروه شرکت کننده گروه‌های سرود «پنجره‌ی آسمان» و «دوست» از مرکز شماره ۴ کانون کرج و «نوستالژی» از مرکز شماره ۳ کانون کرج را  به ‌عنوان گروه‌های برتر معرفی شدند.

برگزیدگان مرحله استانی مهرواره سرود آفرینش کانون قم معرفی شدند

بر اساس رأی هیئت داوران متشکل از حسین شاهرخ‌وند، مهدی قاسمی و حامد داوری، از میان ۱۲ گروه شرکت کننده از مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان قم، گروه‌های سرود «ایرانم» از مرکز فرهنگی‌هنری کانون شماره ۸ به رهبری طیبه حقگو، «قاب‌ها را بشکنیم»از مرکز فرهنگی‌هنری کانون شماره ۷ به رهبری فاطمه بیاتی و «ایرانم» از مرکز فرهنگی‌هنری کانون شماره ۹ به رهبری فریده گرامی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم به ‌عنوان گروه‌های برتر معرفی شدند.

برگزیدگان مهرواره سرود آفرینش کانون بوشهر معرفی شدند

براساس رای هیات داوران متشکل از احمد حمیدیان، کیامرث خورده‌بین و بهمن عبدالشیخی گروه سرود مرکز فرهنگی هنری دیلم با عنوان «نچ نچک دعای باران» به عنوان گروه برتر و برگزیده برای راه یابی به مرحله کشوری معرفی شد.

برگزیدگان جشنواره سرودخوانی کانون استانی تهران معرفی شدند.

هیأت داوران متشکل از علی فرین‌کیا، سلماز جوان‌بخت و مریم عباسی سه گروه سرودخوانی مرکز (فراگیر) ۲۰ با عنوان «رویای رنگین کمان» به سرپرستی زینب صباغ، گروه مرکز ۳۱ با سرود «قصه فردا» به سرپرستی فاطمه روحی‌رحیم و اعضای مرکز ۱۵ کانون با سرود «می‌خواهم خانه بسازم» به سرپرستی راحمه باقی‌پور به عنوان برتر معرفی شدند.

برگزیدگان مهرواره سرود آفرینش کانون ایلام معرفی شدند

براساس رای هیات داوران گروه سرود مرکز فرهنگی‌هنری سرابباغ از شهرستان آبدانان، گروه ویژه انجمن سرود استان و گروه سرود مرکز فرهنگی‌هنری دره شهر به عنوان سه گروه برگزیده استانی و راه یافته به مرحله کشوری معرفی و تجلیل شدند.

اعلام نتایج مرحله نخست مهرواره آفرینش خراسان‌رضوی

هیات داوران مهرواره، متشکل از سید تقی نیکوکار، غلامحسین طوسی، آرش بیات اثر «گل لاله لاله» از مرکز فرهنگی هنری شماره ‍۵ کانون مشهد، «پیک شادی» از مرکز فرهنگی هنری شماره ۴ کانون مشهد و  «گل گندم» از مرکز فرهنگی هنری جغتای را به عنوان برترین‌های مهرواره سرود کانون خراسان رضوی معرفی کردند.

برگزیدگان مهرواره «سرود آفرینش» خوزستان معرفی شدند

بر اساس رأی داوران این مهرواره متشکل از کاظم پوره، سجاد کوراوند و کورش بهراد، گروه‌های سرود مرکز فرهنگی‌هنری کانون شماره یک اهواز، مرکز فرهنگی‌هنری کانون بهبهان و مرکز فرهنگی هنری کانون دزفول به‌عنوان گروه‌های برتر معرفی و به مرحله کشوری راه یافتند.

آیین اختتامیه مهرواره‌ی استانی سرود کانون سمنان در گرمسار

هیات داوران این مهرواره که متشکل از سیدحسن میرشفیعی، سینا فرزامی‌راد و مهرناز نصیری اعضای دختر مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری سمنان به سرپرستی سمیه مجیدی، اعضای پسر انجمن سرود آفرینش سمنان به سرپرستی راحله دانایی و اعضای دختر مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری بسطام به سرپرستی فریده محمدی را به عنوان سه برگزیده این بخش معرفی کردند.

مهرواره سرود «آفرینش» در کانون قزوین برگزیدگان خود را شناخت

براساس رای هیات داوران اعضای مراکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین با سرود «کودکان صلح» با مربی‌گری سید احسان امامی، مرکز فرهنگی و هنری شماره سه قزوین با سرود «جشن سازندگی» با مربی‌گری نرگس پیله‌فروش‌ها و اعضای مرکز فرهنگی و هنری شریفیه با سرود «بابا آمد، نان آورد» با مربی‌گری حسین حسنی، سه گروه برگزیده این مهرواره بودند.

مرحله استانی مهرواره‌ی سرود آفرینش در یزد به کار خود پایان داد

براساس رای هیات داوران اعضای سه مرکز فرهنگی‌هنری کانون در شهرهای بافق، تفت و شماره دو میبد به عنوان راه یافتگان به بخش کشوری مهرواره سرود آفرینش انتخاب شدند.

برگزیدگان مهرواره سرود آفرینش استان مرکزی معرفی شدند

بر اساس رأی داوران این مهرواره سه گروه سرود «باران» اثر مرکز فرهنگی‌هنری کانون شماره ۴ اراک، سرود «صبح غدیر» اثر مرکز فرهنگی‌هنری شهابیه و سرود «مرز بیکران» اثرمرکز فرهنگی‌هنری کانون شماره ۳ اراک به عنوان گروه های برتر معرفی  و به مرحله کشوری راه یافتند.

این خبر کامل می‌شود...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =