نخستین گردهمایی مربیان پستی و سیار کانون آذربایجان شرقی در تبریز

با حضور مربیان کتابخانه‌های پستی و سیاره شهری و روستایی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، نخستین گردهمایی مربیان پستی و سیار در مجتمع کانون تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون آذربایجان شرقی، عل بینش مدیر کل کانون استان در این نشست با تاکید بر اهمیت فعالیت مراکز سیار کانون و لزوم کیفیت بخشی به این فعالیت‌ها از زحمات مربیان سیار شهری و روستایی کانون در اجرای فعالیت‌های جاری و همچنین فعالیت‌ امداد فرهنگی تشکر کرد.

وی با تشریح برنامه‌های امداد فرهنگی کانون در قالب «پیک امید» و با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام یافته برای ادامه این فعالیت‌ها در مناطق محروم از مربیان کتابخانه‌های سیار روستایی و شهری خواست، شناسایی مناطق محروم و کم‌برخوردار را اولویت کاری خود قرارداده و با هماهنگی با دفتر استان به ارائه فعالیت‌های فرهنگی در این مناطق بپردازند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، کتابخانه‌های سیار و پستی را بخشی ار هویت کانون دانست و فعالیت‌های آنرا اثرگذار و ماندگار در بین مخاطبین عنوان کرد. شیدایی معاون فرهنگی کانون آذربایجان شرقی در سخنانی، برنامه‌های کانون استان برای افزایش کیفی فعالیت‌های کتابخانه‌های سیار و پستی تشریح کرد.

در ادامه صفرپور کارشناس فرهنگی کانون استان گزارشی از فعالیت‌های کتابخانه‌های پستی و سیار در استان ارائه کرد. مقایسه آمار برنامه‌ها و فعالیت‌های مراکز پستی و سیار در شش ماهه اول سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل، بررسی روند برنامه‌های در حال اجرای مراکز پستی و سیار، بررسی نمایش‌های تئاتر کوچک برای اجرا در مدارس و ایستگاه‌های کتابخانه‌های سیار، ارائه تجارب موفق مربیان پستی و سیار و همچنین جلسه پرسش و پاسخ مربیان با حضور مدیر کل، معاون فرهنگی و کارشناس کتابخانه‌های پستی و سیار از جمله برنامه‌های این نشست یک روزه بود که در مجتمع کانون تبریز برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =