آغاز تجهیز و راه اندازی کتابخانه مدارس روستائی مناطق زلزله زده شهرستان سراب

کانون استان آذربایجان شرقی همزمان با ایام ا... دهه مبارک فجر پروژه تجهیز و راه اندازی کتابخانه در تعدادی از مدارس روستائی مناطق زلزله زده شهرستان سراب را آغاز کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی مدیرکل کانون استان با اعلام این خبر افزود: این اقدام در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در مناطق روستائی و در قالب طرح "پیک امید" صورت گرفته است.

علی بینش توجه به نیازهای فرهنگی کودکان و نوجوانان مناطق روستائی را از دیگر اهداف اجرای طرح بر شمرد و در عین حال تصریح کرد: در چهارمین روز از دهه مبارک فجر با حضور در تعدادی از مدارس مناطق روستائی شهرستان سراب ضمن توزیع بسته های فرهنگی کتابخانه های کوچکی همراه با جدیدترین انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تعدادی از این مدارس راه اندازی گردید.

وی به اشاره به تداوم اجرای این طرح در ماه های آینده تصریح کرد: با حمایت و مساعدت معاونت فرهنگی کانون کشور و در قالب طرح سراسری امداد فرهنگی دیگر مدارس روستائی نیز مجهز به این کتابخانه ها خواهند شد.

گفتنی است پیش از این و از نخستین روزهای وقوع زلزله در شهرستانهای میانه و سراب مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در روستاهای این مناطق و در قالب طرح امداد فرهنگی ضمن توزیع بسته ها  و هدایای فرهنگی، فعالیت های برنامه ای متنوع و گسترده ای را برای کودکان و نوجوانان اجرا کردند.

گزارش تصویری مربوط به خبر را اینجا مشاهده فرمایید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =